Show simple item record

Doplňkové výslovnostní aktivity k učebnici Solutions Pre-Intermediate
dc.contributor.advisorJančovičová, Ivana
dc.creatorČervenková, Radka
dc.date.accessioned2017-04-10T11:42:42Z
dc.date.available2017-04-10T11:42:42Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15127
dc.description.abstractThis diploma thesis analyses ways of expressing Epistemic Possibility in modern English: modal verbs may, might, can and could. The expression of Epistemic Possibility is examined separately in four registers: British and American fiction and non-fiction. In Part One, an extensive theoretical background is provided. Part Two is based on a corpus of examples representing contemporary British and American fiction and non-fiction. Devices of expressing Epistemic Possibility are analysed according to their occurrence in positive statements, questions and negative statements. Special attention has been paid to Syntactic Co-occurrence Patterns associated with Epistemic Possibility. Results are summarized in conclusion and statistical data and tables are provided in Part Four. Nevertheless, this thesis is focused only on written English.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá způsoby vyjádřeni jistotní možnosti v současném anglickém jazyce (modálními slovesy may, might, can a could). Vyjádření jistotní možnosti je zkoumáno odděleně ve čtyřech registrech - v britské a americké beletrii a odborné literatuře. První část nabízí rozsáhlý teoretický základ. Druhá část je založena na korpusu příkladů reprezentujících současnou britskou a americkou beletrii a odbornou literaturu. Prostředky vyjadřující jistotní možnost jsou analyzovány na základě jejich výskytu v kladných větách, otázkách a záporných větách. Pozornost je zaměřena na syntaktické vzorce spojované s jistotní možností. Výsledky jsou shrnuty v závěru práce a statistické údaje a tabulky jsou ve čtvrté části práce. Tato práce je soustředěna pouze na psaný jazyk.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleExpressing Epistemic Possibility in Modern British and American Fiction and Non-fictionen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-22
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59043
dc.title.translatedDoplňkové výslovnostní aktivity k učebnici Solutions Pre-Intermediatecs_CZ
dc.contributor.refereeČervinková Poesová, Kristýna
dc.identifier.aleph000986404
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá způsoby vyjádřeni jistotní možnosti v současném anglickém jazyce (modálními slovesy may, might, can a could). Vyjádření jistotní možnosti je zkoumáno odděleně ve čtyřech registrech - v britské a americké beletrii a odborné literatuře. První část nabízí rozsáhlý teoretický základ. Druhá část je založena na korpusu příkladů reprezentujících současnou britskou a americkou beletrii a odbornou literaturu. Prostředky vyjadřující jistotní možnost jsou analyzovány na základě jejich výskytu v kladných větách, otázkách a záporných větách. Pozornost je zaměřena na syntaktické vzorce spojované s jistotní možností. Výsledky jsou shrnuty v závěru práce a statistické údaje a tabulky jsou ve čtvrté části práce. Tato práce je soustředěna pouze na psaný jazyk.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis analyses ways of expressing Epistemic Possibility in modern English: modal verbs may, might, can and could. The expression of Epistemic Possibility is examined separately in four registers: British and American fiction and non-fiction. In Part One, an extensive theoretical background is provided. Part Two is based on a corpus of examples representing contemporary British and American fiction and non-fiction. Devices of expressing Epistemic Possibility are analysed according to their occurrence in positive statements, questions and negative statements. Special attention has been paid to Syntactic Co-occurrence Patterns associated with Epistemic Possibility. Results are summarized in conclusion and statistical data and tables are provided in Part Four. Nevertheless, this thesis is focused only on written English.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990009864040106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV