Zobrazit minimální záznam

Research into the abilities of independent written expression of secondary school students of Russian
dc.contributor.advisorFolprechtová, Jana
dc.creatorAuersperger, Bohumil
dc.date.accessioned2017-04-10T11:33:58Z
dc.date.available2017-04-10T11:33:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15106
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the ability of independent written expression in Russian of secondary school students. The objective of the thesis is to find out the level of this ability of 2nd and 3rd-year students of selected Prague and out-of-Prague secondary schools. In the empirical research I have found out, with the help of the analytical criteria made with the purpose of evaluating the new "maturita" written assignments, how successful the students were in the individual evaluated aspects of writing. The research is both quantitative and qualitative. The sources of information in the research are students' pieces of writing and questionnaires. Overall, the students achieved very good results in the research. They need to improve especially in vocabulary/spelling and grammar. Third-year students need more practice in writing texts of 130 words and more. KEY WORDS: > independent written expression > the new "maturita" examination (school-leaving examination) > structured written assignment > independent written expression evaluating criteriaen_US
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je dovednost samostatného písemného vyjadřování žáků středních škol. Cílem práce je zjistit úroveň této dovednosti u žáků 2. a 3. ročníků vybraných pražských a mimopražských středních škol. V empirickém průzkumu zjišťuji pomocí analytických kritérií hodnocení, vytvořených za účelem hodnocení písemných prací nové maturity z cizích jazyků, míru úspěšnosti žáků v jednotlivých hodnocených oblastech samostatného písemného vyjadřování. Průzkum je kvantitativní i kvalitativní. Zdrojem informací v průzkumu jsou písemné práce žáků a dotazníky. Žáci dosáhli v průzkumu celkově velmi uspokojivých výsledků. Více se potřebují se zdokonalovat zejména v oblastech Slovní zásoby/pravopisu a Gramatiky. Třetí ročníky potřebují více procvičovat psaní textů o rozsahu 130 a více slov. KLÍČOVÁ SLOVA: > samostatné písemné vyjadřování > nová maturita z ruštiny > strukturovaná písemná práce > kritéria hodnocení samostatného písemného vyjadřovánícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePrůzkum dovednosti samostatného písemného vyjadřován při vyučování ruštiny na středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-21
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58314
dc.title.translatedResearch into the abilities of independent written expression of secondary school students of Russianen_US
dc.contributor.refereeLiptáková, Zuzana
dc.identifier.aleph001006971
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem této diplomové práce je dovednost samostatného písemného vyjadřování žáků středních škol. Cílem práce je zjistit úroveň této dovednosti u žáků 2. a 3. ročníků vybraných pražských a mimopražských středních škol. V empirickém průzkumu zjišťuji pomocí analytických kritérií hodnocení, vytvořených za účelem hodnocení písemných prací nové maturity z cizích jazyků, míru úspěšnosti žáků v jednotlivých hodnocených oblastech samostatného písemného vyjadřování. Průzkum je kvantitativní i kvalitativní. Zdrojem informací v průzkumu jsou písemné práce žáků a dotazníky. Žáci dosáhli v průzkumu celkově velmi uspokojivých výsledků. Více se potřebují se zdokonalovat zejména v oblastech Slovní zásoby/pravopisu a Gramatiky. Třetí ročníky potřebují více procvičovat psaní textů o rozsahu 130 a více slov. KLÍČOVÁ SLOVA: > samostatné písemné vyjadřování > nová maturita z ruštiny > strukturovaná písemná práce > kritéria hodnocení samostatného písemného vyjadřovánícs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this thesis is the ability of independent written expression in Russian of secondary school students. The objective of the thesis is to find out the level of this ability of 2nd and 3rd-year students of selected Prague and out-of-Prague secondary schools. In the empirical research I have found out, with the help of the analytical criteria made with the purpose of evaluating the new "maturita" written assignments, how successful the students were in the individual evaluated aspects of writing. The research is both quantitative and qualitative. The sources of information in the research are students' pieces of writing and questionnaires. Overall, the students achieved very good results in the research. They need to improve especially in vocabulary/spelling and grammar. Third-year students need more practice in writing texts of 130 words and more. KEY WORDS: > independent written expression > the new "maturita" examination (school-leaving examination) > structured written assignment > independent written expression evaluating criteriaen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010069710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV