Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication of Dejvice theatre from 2010 to 2020
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorProcházka, Jiří
dc.date.accessioned2022-04-14T19:01:28Z
dc.date.available2022-04-14T19:01:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150685
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is focusing on development of the marketing communication of Dejvické divadlo between 2010 and 2020 and factors influencing audience motivation to visit this theatre. Specificaly it is focused on six media titles - the recording of production of Teremin, movies Díra u Hanušovic and Kvarteto and series Čtvrtá hvězda, Dabing Street and Zkáza Dejvického divadla. Theoretical part describes historical context of existence and functioning of Dejvické divadlo and defines marketing methods used in art marketing and theatre marketing based on the literature. Practical part analyses marketing tools and methods used by Dejvické divadlo during examined period and presents results of quantitative research focused on image perception of Dejvické divadlo and possible influence of mentioned media projects, which members of art ensemble of Dejvické divadlo participated on.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDejvické divadlocs_CZ
dc.subjectart marketingcs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectdivadlocs_CZ
dc.subjectdivadelní marketingcs_CZ
dc.subjectDejvické divadloen_US
dc.subjectart marketingen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjecttheatreen_US
dc.subjecttheatre marketingen_US
dc.titleMarketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-16
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId229394
dc.title.translatedMarketing Communication of Dejvice theatre from 2010 to 2020en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is focusing on development of the marketing communication of Dejvické divadlo between 2010 and 2020 and factors influencing audience motivation to visit this theatre. Specificaly it is focused on six media titles - the recording of production of Teremin, movies Díra u Hanušovic and Kvarteto and series Čtvrtá hvězda, Dabing Street and Zkáza Dejvického divadla. Theoretical part describes historical context of existence and functioning of Dejvické divadlo and defines marketing methods used in art marketing and theatre marketing based on the literature. Practical part analyses marketing tools and methods used by Dejvické divadlo during examined period and presents results of quantitative research focused on image perception of Dejvické divadlo and possible influence of mentioned media projects, which members of art ensemble of Dejvické divadlo participated on.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV