Zobrazit minimální záznam

Marketing Mix Analysis of Czech Dog Medication Market with an Emphasis on Place and Promotion
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorChňoupková, Adriana
dc.date.accessioned2022-04-14T18:06:54Z
dc.date.available2022-04-14T18:06:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150646
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectveterinární léčivacs_CZ
dc.subjectantiparazitikacs_CZ
dc.subjectektoparazitikacs_CZ
dc.subjectdistribucecs_CZ
dc.subjectcenacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectanalýza trhucs_CZ
dc.subjectspotřebitelcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectveterinary medicinesen_US
dc.subjectantiparasiticsen_US
dc.subjectectoparasiticsen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleAnalýza marketingového mixu českého trhu s léčivy pro psy s důrazem na distribuci a propagacics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-16
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId230275
dc.title.translatedMarketing Mix Analysis of Czech Dog Medication Market with an Emphasis on Place and Promotionen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV