Show simple item record

Motivation of Managers for Vocational Education
dc.contributor.advisorLanger, Tomáš
dc.creatorOdvárko, Daniel
dc.date.accessioned2022-04-12T10:41:56Z
dc.date.available2022-04-12T10:41:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150638
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje motivaci manažerů k dalšímu profesnímu vzdělávání. Cílem je zjistit konkrétní důvody, které je vedou k účasti na vzdělávacích aktivitách v organizaci. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. Úvodní tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky managementu, manažera a jeho kompetencemi, specifik personálního oddělení, vzdělávání dospělých, konkrétně v organizaci, motivace, motivace a bariér ve vzdělávání v organizaci a motivace manažerů se vzdělávat v organizaci. Závěrečné tři kapitoly jsou věnovány vlastnímu výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit konkrétní důvody, proč se manažeři personálního oddělení vzdělávají v rámci organizace Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the motivation of managers to continue their professional education. The aim is to identify specific reasons that lead them to participate in educational activities in an organization. The work is structured into six chapters. The introductory three chapters deal with the theoretical starting points of management, manager and his/her competencies, the specifics of the human resources department, adult education, specifically in the organization, motivation, motivation and barriers in education in the organization, and the motivation of managers to learn in the organization. The final three chapters are devoted to own research investigation, which aims to find out the specific reasons why HR managers are educated within the organization Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmotivation|motivation for education|work motivation|education|further vocational education|manageren_US
dc.subjectmotivace|motivace ke vzdělávání|pracovní motivace|vzdělávání|další profesní vzdělávání|manažercs_CZ
dc.titleMotivace manažerů k profesnímu vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-06
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId234043
dc.title.translatedMotivation of Managers for Vocational Educationen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje motivaci manažerů k dalšímu profesnímu vzdělávání. Cílem je zjistit konkrétní důvody, které je vedou k účasti na vzdělávacích aktivitách v organizaci. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. Úvodní tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky managementu, manažera a jeho kompetencemi, specifik personálního oddělení, vzdělávání dospělých, konkrétně v organizaci, motivace, motivace a bariér ve vzdělávání v organizaci a motivace manažerů se vzdělávat v organizaci. Závěrečné tři kapitoly jsou věnovány vlastnímu výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit konkrétní důvody, proč se manažeři personálního oddělení vzdělávají v rámci organizace Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis focuses on the motivation of managers to continue their professional education. The aim is to identify specific reasons that lead them to participate in educational activities in an organization. The work is structured into six chapters. The introductory three chapters deal with the theoretical starting points of management, manager and his/her competencies, the specifics of the human resources department, adult education, specifically in the organization, motivation, motivation and barriers in education in the organization, and the motivation of managers to learn in the organization. The final three chapters are devoted to own research investigation, which aims to find out the specific reasons why HR managers are educated within the organization Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV