dc.contributor.advisor | Langer, Tomáš | |
dc.creator | Odvárko, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T10:41:56Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T10:41:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/150638 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se věnuje motivaci manažerů k dalšímu profesnímu vzdělávání. Cílem je zjistit konkrétní důvody, které je vedou k účasti na vzdělávacích aktivitách v organizaci. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. Úvodní tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky managementu, manažera a jeho kompetencemi, specifik personálního oddělení, vzdělávání dospělých, konkrétně v organizaci, motivace, motivace a bariér ve vzdělávání v organizaci a motivace manažerů se vzdělávat v organizaci. Závěrečné tři kapitoly jsou věnovány vlastnímu výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit konkrétní důvody, proč se manažeři personálního oddělení vzdělávají v rámci organizace Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis focuses on the motivation of managers to continue their professional education. The aim is to identify specific reasons that lead them to participate in educational activities in an organization. The work is structured into six chapters. The introductory three chapters deal with the theoretical starting points of management, manager and his/her competencies, the specifics of the human resources department, adult education, specifically in the organization, motivation, motivation and barriers in education in the organization, and the motivation of managers to learn in the organization. The final three chapters are devoted to own research investigation, which aims to find out the specific reasons why HR managers are educated within the organization Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | motivation|motivation for education|work motivation|education|further vocational education|manager | en_US |
dc.subject | motivace|motivace ke vzdělávání|pracovní motivace|vzdělávání|další profesní vzdělávání|manažer | cs_CZ |
dc.title | Motivace manažerů k profesnímu vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-06 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 234043 | |
dc.title.translated | Motivation of Managers for Vocational Education | en_US |
dc.contributor.referee | Šerák, Michal | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se věnuje motivaci manažerů k dalšímu profesnímu vzdělávání. Cílem je zjistit konkrétní důvody, které je vedou k účasti na vzdělávacích aktivitách v organizaci. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. Úvodní tři kapitoly se zabývají teoretickými východisky managementu, manažera a jeho kompetencemi, specifik personálního oddělení, vzdělávání dospělých, konkrétně v organizaci, motivace, motivace a bariér ve vzdělávání v organizaci a motivace manažerů se vzdělávat v organizaci. Závěrečné tři kapitoly jsou věnovány vlastnímu výzkumnému šetření, jehož cílem je zjistit konkrétní důvody, proč se manažeři personálního oddělení vzdělávají v rámci organizace Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis focuses on the motivation of managers to continue their professional education. The aim is to identify specific reasons that lead them to participate in educational activities in an organization. The work is structured into six chapters. The introductory three chapters deal with the theoretical starting points of management, manager and his/her competencies, the specifics of the human resources department, adult education, specifically in the organization, motivation, motivation and barriers in education in the organization, and the motivation of managers to learn in the organization. The final three chapters are devoted to own research investigation, which aims to find out the specific reasons why HR managers are educated within the organization Novartis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
thesis.grade.code | 4 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | N | |