dc.contributor.advisor | Koťa, Jaroslav | |
dc.creator | Duníková, Annemarie | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T08:05:41Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T08:05:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/150444 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The main focus of this bachleor thesis is on distance education during breakedown of covid-19 pandemic. The bachelor thesis focuses on distance learning at the secondary level of Czech schools. In the theoretical part, the work is focused on explaining the concepts and forms of education that we may encounter in the Czech Republic. It also describes the historical mapping of distance learning and its development, which is closely linked to technological development. We will also deal with the course of distance learning and its progress during the Covid-19 pandemic. The legislative framework is also mentioned together with methodological recommendations from the Ministry of Education. I will also mention selected communication tools that can be used in synchronous or asynchronous communication. At the end, I will mention the possible overlap of distance learning to full-time. The empirical part of the thesis deals with the results of an online questionnaire survey, which was attended by 67 high school students and one grammar school. The quantitative survey was conducted using an online questionnaire sent to high school students in the Czech Republic. The research questions mapped the attitudes of pupils before / during the pandemic, which affected the entire educational system of Czech and foreign schools.... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Distance education|e-learning|secondary education|teaching in times of Covid 19|history of distance education | en_US |
dc.subject | Distanční vzdělání|e-learning|sekundární vzdělání|výuka za Covid-19|historie distanční výuky | cs_CZ |
dc.title | Distanční vzdělávání na středních školách z pohledu jeho aktérů (za pandemie COVID-19) | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 232673 | |
dc.title.translated | Distance education in secondary schools from the point of view of its actors (during the COVID-19 pandemic) | en_US |
dc.contributor.referee | Kasper, Tomáš | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main focus of this bachleor thesis is on distance education during breakedown of covid-19 pandemic. The bachelor thesis focuses on distance learning at the secondary level of Czech schools. In the theoretical part, the work is focused on explaining the concepts and forms of education that we may encounter in the Czech Republic. It also describes the historical mapping of distance learning and its development, which is closely linked to technological development. We will also deal with the course of distance learning and its progress during the Covid-19 pandemic. The legislative framework is also mentioned together with methodological recommendations from the Ministry of Education. I will also mention selected communication tools that can be used in synchronous or asynchronous communication. At the end, I will mention the possible overlap of distance learning to full-time. The empirical part of the thesis deals with the results of an online questionnaire survey, which was attended by 67 high school students and one grammar school. The quantitative survey was conducted using an online questionnaire sent to high school students in the Czech Republic. The research questions mapped the attitudes of pupils before / during the pandemic, which affected the entire educational system of Czech and foreign schools.... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 4 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | N | |