Show simple item record

Distance education in secondary schools from the point of view of its actors (during the COVID-19 pandemic)
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorDuníková, Annemarie
dc.date.accessioned2022-04-12T08:05:41Z
dc.date.available2022-04-12T08:05:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150444
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe main focus of this bachleor thesis is on distance education during breakedown of covid-19 pandemic. The bachelor thesis focuses on distance learning at the secondary level of Czech schools. In the theoretical part, the work is focused on explaining the concepts and forms of education that we may encounter in the Czech Republic. It also describes the historical mapping of distance learning and its development, which is closely linked to technological development. We will also deal with the course of distance learning and its progress during the Covid-19 pandemic. The legislative framework is also mentioned together with methodological recommendations from the Ministry of Education. I will also mention selected communication tools that can be used in synchronous or asynchronous communication. At the end, I will mention the possible overlap of distance learning to full-time. The empirical part of the thesis deals with the results of an online questionnaire survey, which was attended by 67 high school students and one grammar school. The quantitative survey was conducted using an online questionnaire sent to high school students in the Czech Republic. The research questions mapped the attitudes of pupils before / during the pandemic, which affected the entire educational system of Czech and foreign schools....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDistance education|e-learning|secondary education|teaching in times of Covid 19|history of distance educationen_US
dc.subjectDistanční vzdělání|e-learning|sekundární vzdělání|výuka za Covid-19|historie distanční výukycs_CZ
dc.titleDistanční vzdělávání na středních školách z pohledu jeho aktérů (za pandemie COVID-19)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-01
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId232673
dc.title.translatedDistance education in secondary schools from the point of view of its actors (during the COVID-19 pandemic)en_US
dc.contributor.refereeKasper, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na distanční výuku na sekundárním stupni Českých škol. V teoretické části je práce zaměřena na vysvětlení pojmů a forem vzdělání se kterými se můžeme setkat v České republice. Dále popisuje historické zmapování distanční výuky a její vývoj, který je úzce vázán s technologickým vývojem. Zaobírat se budeme i průběhem distanční výuky a jejím postupem při pandemii Covidu-19. Zmíněn je i legislativní rámec spolu s metodologickými doporučeními od MŠMT. Zmíním se i o vybraných komunikačních nástrojích které lze využít v synchronní či asynchronní komunikaci. Ke konci zmíním možný přesah distanční výuky do prezenční. Empirická část práce se zabývá výsledky online dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 67 studentů středních škol a jednoho gymnázia. Kvantitativní šetření bylo provedeno pomocí online dotazníku, který byl zaslán středoškolským studentům v České republice. Výzkumné otázky mapovaly postoje žáků před/během pandemie, která zasáhla celý vzdělávací systém českých, ale i zahraničních škol. Přehled postojů a názoru v budoucnu v nejlepším případě poslouží k připomenutí horších časů. Ale taky jakožto materiál, ze kterého je možné čerpat data ohledně distanční výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main focus of this bachleor thesis is on distance education during breakedown of covid-19 pandemic. The bachelor thesis focuses on distance learning at the secondary level of Czech schools. In the theoretical part, the work is focused on explaining the concepts and forms of education that we may encounter in the Czech Republic. It also describes the historical mapping of distance learning and its development, which is closely linked to technological development. We will also deal with the course of distance learning and its progress during the Covid-19 pandemic. The legislative framework is also mentioned together with methodological recommendations from the Ministry of Education. I will also mention selected communication tools that can be used in synchronous or asynchronous communication. At the end, I will mention the possible overlap of distance learning to full-time. The empirical part of the thesis deals with the results of an online questionnaire survey, which was attended by 67 high school students and one grammar school. The quantitative survey was conducted using an online questionnaire sent to high school students in the Czech Republic. The research questions mapped the attitudes of pupils before / during the pandemic, which affected the entire educational system of Czech and foreign schools....en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV