Show simple item record

In-store Marketing and Interior Design of the Spojka Karlín Restaurant
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorBalharová, Andrea
dc.date.accessioned2021-10-06T10:29:15Z
dc.date.available2021-10-06T10:29:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150396
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectin-store marketing communicationen_US
dc.subjectmarketing at the point of saleen_US
dc.subjectinterior designen_US
dc.subjectvisual merchandisingen_US
dc.subjectsensory marketingen_US
dc.subjecthedonic shoppingen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectSpojka Karlínen_US
dc.subjectin-store marketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketing v místě prodejecs_CZ
dc.subjectinteriérový designcs_CZ
dc.subjectvizuální merchandisingcs_CZ
dc.subjectsmyslový marketingcs_CZ
dc.subjecthédonické nakupovánícs_CZ
dc.subjectrestauracecs_CZ
dc.subjectSpojka Karlíncs_CZ
dc.titleIn-store marketingová komunikace a interiérový design restaurace Spojka Karlíncs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229326
dc.title.translatedIn-store Marketing and Interior Design of the Spojka Karlín Restauranten_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV