Zobrazit minimální záznam

Selected factors affecting patient satisfaction at the dental hygienist office
dc.contributor.advisorKřížová, Petra
dc.creatorKovandová, Zuzana
dc.date.accessioned2022-04-01T09:20:17Z
dc.date.available2022-04-01T09:20:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/149176
dc.description.abstractSouhrn Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou pro pacienty v souvislostí s návštěvou dentální hygieny nejdůležitější, aby mohlo být dosaženo co největší spokojenosti. Úvod: Spokojenost pacienta je ovlivňována mnoha faktory. Tyto faktory nejsou rovnocenné a některé jsou tedy pro pacienty důležitější než jiné. Samotná spokojenost pacienta je však také zásadní pro spolupráci s ošetřujícím, neboť je-li příchozí spokojen s návštěvou zdravotnického zařízení, bude spíše ochoten dodržovat doporučení a rady zdravotníka. Metodika: Pro zjištění požadovaných dat byl vytvořen dotazník, který byl nejčastěji v tištěné podobě prezentován pacientům po právě proběhlé dentální hygieně. Shodný dotazník byl vytvořen i v elektronické podobě na webové stránce Survio a na žádost některých pacientů odeslán na jimi určenou emailovou adresu pro možnost pozdějšího vyplnění. Podmínkami pro předložení dotazníku pacientovi byla jeho plnoletost a opakovaná návštěva dentální hygieny. Celkový počet respondentů byl 130. Výsledky: Z dotazníkového šetření vyplývá, že pokud byli respondenti spokojení s průběhem dentální hygieny, nejčastěji jako důvod udávali přístup nebo chování ošetřujícího. Velkou důležitost ale přikládali i obdrženým informacím či lepšímu pocitu v ústech po proběhlém ošetření. V otázce prostředí kladli...cs_CZ
dc.description.abstractAim: The aim of this bachelor thesis is to find out which factors associated with dental hygiene are the most important for patient satisfaction. Introduction: There are many factors affecting patient satisfaction. These factors do not carry equal weight , which means that some factors are more important for patient satisfaction then others. Patient satisfaction is an essential thing for good cooperation with the medical staff. If patients are satisfied with their visit, they are more likely to heed the advice and recommendations given by the dental hygienist. Methods: To obtain the required information, a questionnaire was made and it was mostly given in paper form to patients just after their dental hygiene appointment. The same questionnare was also made online at the Survio website and sent to those patients who requested it so that they could fill it in later. The respondents had to be at least 18 years old and needed to have visited a dental hygienst at least once before. There were 130 respondents in total. Results: The survey has shown that the patients who were satisfied with their visit of a dental hygienist felt so because of the attitude or behaviour of the latter. They also stressed the importance of education and better sensation in their mouths. When it comes to the dental office,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleVybrané faktory ovlivňující spokojenost pacienta v ordinaci dentální hygienycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-14
dc.description.departmentDepartment of Stomatology 3FM CU and UHKVen_US
dc.description.departmentStomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId226115
dc.title.translatedSelected factors affecting patient satisfaction at the dental hygienist officeen_US
dc.contributor.refereeHronová, Alena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDentální hygienistkacs_CZ
thesis.degree.disciplineDental hygienisten_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Stomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Stomatology 3FM CU and UHKVen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDentální hygienistkacs_CZ
uk.degree-discipline.enDental hygienisten_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSouhrn Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou pro pacienty v souvislostí s návštěvou dentální hygieny nejdůležitější, aby mohlo být dosaženo co největší spokojenosti. Úvod: Spokojenost pacienta je ovlivňována mnoha faktory. Tyto faktory nejsou rovnocenné a některé jsou tedy pro pacienty důležitější než jiné. Samotná spokojenost pacienta je však také zásadní pro spolupráci s ošetřujícím, neboť je-li příchozí spokojen s návštěvou zdravotnického zařízení, bude spíše ochoten dodržovat doporučení a rady zdravotníka. Metodika: Pro zjištění požadovaných dat byl vytvořen dotazník, který byl nejčastěji v tištěné podobě prezentován pacientům po právě proběhlé dentální hygieně. Shodný dotazník byl vytvořen i v elektronické podobě na webové stránce Survio a na žádost některých pacientů odeslán na jimi určenou emailovou adresu pro možnost pozdějšího vyplnění. Podmínkami pro předložení dotazníku pacientovi byla jeho plnoletost a opakovaná návštěva dentální hygieny. Celkový počet respondentů byl 130. Výsledky: Z dotazníkového šetření vyplývá, že pokud byli respondenti spokojení s průběhem dentální hygieny, nejčastěji jako důvod udávali přístup nebo chování ošetřujícího. Velkou důležitost ale přikládali i obdrženým informacím či lepšímu pocitu v ústech po proběhlém ošetření. V otázce prostředí kladli...cs_CZ
uk.abstract.enAim: The aim of this bachelor thesis is to find out which factors associated with dental hygiene are the most important for patient satisfaction. Introduction: There are many factors affecting patient satisfaction. These factors do not carry equal weight , which means that some factors are more important for patient satisfaction then others. Patient satisfaction is an essential thing for good cooperation with the medical staff. If patients are satisfied with their visit, they are more likely to heed the advice and recommendations given by the dental hygienist. Methods: To obtain the required information, a questionnaire was made and it was mostly given in paper form to patients just after their dental hygiene appointment. The same questionnare was also made online at the Survio website and sent to those patients who requested it so that they could fill it in later. The respondents had to be at least 18 years old and needed to have visited a dental hygienst at least once before. There were 130 respondents in total. Results: The survey has shown that the patients who were satisfied with their visit of a dental hygienist felt so because of the attitude or behaviour of the latter. They also stressed the importance of education and better sensation in their mouths. When it comes to the dental office,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Stomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV