Zobrazit minimální záznam

The Difference between Strategies Used when Teaching English to Primary School Students as Opposed to Primary School Students with Special Educational Needs
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorČabartová, Kristýna
dc.date.accessioned2022-04-12T09:37:51Z
dc.date.available2022-04-12T09:37:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/149175
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na strategie výuky anglického jazyka dětí mladšího školního věku a dětí mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Bude rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Hlavním cílem této práce je rozšířit autorovy obzory v rámci dostupných strategií a metod, vylepšit výuku a získat lepší přehled o možnostech individualizace výuky. Autor také chce představit výzkumnou metodu sebe-studie a motivovat čtenáře této práce k jejímu využití na vylepšení jazykových hodin. Zároveň má práce poukázat na vhodnost či nevhodnost určitých strategií a metod při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola osvětlí, co je myšleno dětmi mladšího školního věku a dětmi mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami, a zmíní určitá specifika jejich výuky. Jelikož jsou specifika výuky těchto dětí velmi obsáhlá, zmíní jen ta, která se později objeví v empirické části práce. Druhá kapitola podá krátký úvod do vývoje výuky anglického jazyka a představí obecné strategie výuky, výukové metody a strategie výuky a učení používané při výuce anglického jazyka. Třetí kapitolou začíná empirická část práce. Ta představí výzkumnou metodu sebe- studie, způsob jakým autorka sbírala data, a to, jak její hodiny vypadaly. Ve čtvrté kapitole se podíváme na...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is aimed at English language education of primary school students and primary school students with special needs. It is divided into two parts. The first part is theoretical and consists of two chapters. The main goal of the work is to expand author's horizons in terms of available teaching methods, to improve their teaching and gain better understanding of the possible ways to individualize teaching. The thesis also aims to introduce a variant of a case-study, the self-study as means of improvement for teachers and motivate them to try it. We also try to point out the advantages and disadvantages of some methods when teaching special needs students. The first chapter will explain, what we mean by primary school students and primary school students with special needs. It will also mention certain specific factors of their education. As the teaching of special needs students is an incredibly complex field, the only mentioned learning difficulties and handicaps will be those later mentioned in the practical part of the thesis. The second chapter will introduce commonly used teaching methods, give a short explanation of the history of English language teaching and introduce methods and strategies of teaching and learning commonly associated with English language teaching. As, despite the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectteaching strategies|teaching methods|English language|special needs studentsen_US
dc.subjectstrategie výuky|metody výuky|anglický jazyk|žáci se speciálními potřebamics_CZ
dc.titleRozdíly ve strategii výuky angličtiny dětí mladšího školního věku a dětí mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-01
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId221752
dc.title.translatedThe Difference between Strategies Used when Teaching English to Primary School Students as Opposed to Primary School Students with Special Educational Needsen_US
dc.contributor.refereeValášková Vincejová, Eva
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřena na strategie výuky anglického jazyka dětí mladšího školního věku a dětí mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Bude rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Hlavním cílem této práce je rozšířit autorovy obzory v rámci dostupných strategií a metod, vylepšit výuku a získat lepší přehled o možnostech individualizace výuky. Autor také chce představit výzkumnou metodu sebe-studie a motivovat čtenáře této práce k jejímu využití na vylepšení jazykových hodin. Zároveň má práce poukázat na vhodnost či nevhodnost určitých strategií a metod při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola osvětlí, co je myšleno dětmi mladšího školního věku a dětmi mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami, a zmíní určitá specifika jejich výuky. Jelikož jsou specifika výuky těchto dětí velmi obsáhlá, zmíní jen ta, která se později objeví v empirické části práce. Druhá kapitola podá krátký úvod do vývoje výuky anglického jazyka a představí obecné strategie výuky, výukové metody a strategie výuky a učení používané při výuce anglického jazyka. Třetí kapitolou začíná empirická část práce. Ta představí výzkumnou metodu sebe- studie, způsob jakým autorka sbírala data, a to, jak její hodiny vypadaly. Ve čtvrté kapitole se podíváme na...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is aimed at English language education of primary school students and primary school students with special needs. It is divided into two parts. The first part is theoretical and consists of two chapters. The main goal of the work is to expand author's horizons in terms of available teaching methods, to improve their teaching and gain better understanding of the possible ways to individualize teaching. The thesis also aims to introduce a variant of a case-study, the self-study as means of improvement for teachers and motivate them to try it. We also try to point out the advantages and disadvantages of some methods when teaching special needs students. The first chapter will explain, what we mean by primary school students and primary school students with special needs. It will also mention certain specific factors of their education. As the teaching of special needs students is an incredibly complex field, the only mentioned learning difficulties and handicaps will be those later mentioned in the practical part of the thesis. The second chapter will introduce commonly used teaching methods, give a short explanation of the history of English language teaching and introduce methods and strategies of teaching and learning commonly associated with English language teaching. As, despite the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV