dc.contributor.advisor | Jeřábek, Tomáš | |
dc.creator | Zenkovič, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T10:29:33Z | |
dc.date.available | 2022-04-07T10:29:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/148784 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na typ počítačových her zvaných interaktivní fikce a multimédia, které je možné k nim zakomponovat. V první části se práce zaměřuje na vymezení interaktivních fikcí a jejich jednotlivých vlastností. Mezi tyto vlastnosti patří příběh, interaktivita a multimédia. Dále je interaktivní fikce charakterizovaná z pohledu jejího ovládání a struktury příběhu. Následně je uvedené využití interaktivních fikcí ve vzdělávání jak z pohledu učitele, tak i studenta. V poslední části jsou zanalyzované různé nástroje, pomocí kterých je možné vytvářet tento typ počítačových her. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on a type of computer games called interactive fiction and the multimedia that can be incorporated into them. The first part of the thesis focuses on the definition of interactive fictions and their different characteristics. These properties include story, interactivity, and multimedia. Next, interactive fiction is characterized in terms of its control and story structure. This type of computer game is also described with its possible use in education, either by teacher, or a student. The last part of this theses focuses on various developer tools which can be used to create this type of computer game. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Interactive fiction | en_US |
dc.subject | interactive narrative | en_US |
dc.subject | hypertext fiction | en_US |
dc.subject | visual novel | en_US |
dc.subject | multimedia | en_US |
dc.subject | development tools | en_US |
dc.subject | Interaktivní fikce | cs_CZ |
dc.subject | interaktivní příběh | cs_CZ |
dc.subject | hypertextová fikce | cs_CZ |
dc.subject | vizuální román | cs_CZ |
dc.subject | multimédia | cs_CZ |
dc.subject | vývojářské nástroje | cs_CZ |
dc.title | Interaktivní fikce s využitím multimédií | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-13 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 237062 | |
dc.title.translated | Interactive Fiction with Use of Multimedia | en_US |
dc.contributor.referee | Vaňková, Petra | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information Technology Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační technologie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information Technology Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zaměřuje na typ počítačových her zvaných interaktivní fikce a multimédia, které je možné k nim zakomponovat. V první části se práce zaměřuje na vymezení interaktivních fikcí a jejich jednotlivých vlastností. Mezi tyto vlastnosti patří příběh, interaktivita a multimédia. Dále je interaktivní fikce charakterizovaná z pohledu jejího ovládání a struktury příběhu. Následně je uvedené využití interaktivních fikcí ve vzdělávání jak z pohledu učitele, tak i studenta. V poslední části jsou zanalyzované různé nástroje, pomocí kterých je možné vytvářet tento typ počítačových her. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis focuses on a type of computer games called interactive fiction and the multimedia that can be incorporated into them. The first part of the thesis focuses on the definition of interactive fictions and their different characteristics. These properties include story, interactivity, and multimedia. Next, interactive fiction is characterized in terms of its control and story structure. This type of computer game is also described with its possible use in education, either by teacher, or a student. The last part of this theses focuses on various developer tools which can be used to create this type of computer game. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |