Show simple item record

Search engine optimization for Google
dc.contributor.advisorSouček, Martin
dc.creatorVrátný, Jan
dc.date.accessioned2020-08-25T16:09:52Z
dc.date.available2020-08-25T16:09:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14871
dc.description.abstractTématem diplomové práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače, často označovaná zkratkou SEO z anglického termínu Search Engine Optimization. SEO je soubor metod nebo praktik, pomocí kterých lze dosáhnout lepšího umístění v pořadí relevantních odkazů zobrazených vyhledávačem na základě dotazu uživatele. Cílem práce je na základě teoretických znalostí webového fulltextového vyhledávání popsat postup a možnosti optimalizace se zaměřením na fulltextový webový vyhledávač Google. Úvodní kapitola je proto věnována historickému vývoji vyhledávání na Internetu, teoretickým aspektům webového fulltextového vyhledávání, popisu vyhledávacího procesu webových fulltextových vyhledávačů a vyhodnocení významnosti světových, českých a slovenských vyhledávačů na základě jejich tržních podílů. Další část je již zaměřena přímo na Google, zejména na charakteristiku vyhledávání, robota Googlebot, vysvětlení základních principů PageRanku a na popis faktorů ovlivňujících pořadí odkazů ve výsledcích dotazu. Po vymezení SEO, jako tzv. přirozené optimalizace, vůči SEM, marketingu ve vyhledávačích, následuje podrobný popis postupu optimalizace webové stránky pro vyhledávače, včetně určení strategie, cílových klíčových slov, technologické optimalizace a optimalizace on page a off page faktorů. Krátce jsou uvedeny také...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleOptimalizace webových stránek pro vyhledávače se zaměřením na Googlecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId58820
dc.title.translatedSearch engine optimization for Googleen_US
dc.contributor.refereePokorný, Jan
dc.identifier.aleph000968490
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače, často označovaná zkratkou SEO z anglického termínu Search Engine Optimization. SEO je soubor metod nebo praktik, pomocí kterých lze dosáhnout lepšího umístění v pořadí relevantních odkazů zobrazených vyhledávačem na základě dotazu uživatele. Cílem práce je na základě teoretických znalostí webového fulltextového vyhledávání popsat postup a možnosti optimalizace se zaměřením na fulltextový webový vyhledávač Google. Úvodní kapitola je proto věnována historickému vývoji vyhledávání na Internetu, teoretickým aspektům webového fulltextového vyhledávání, popisu vyhledávacího procesu webových fulltextových vyhledávačů a vyhodnocení významnosti světových, českých a slovenských vyhledávačů na základě jejich tržních podílů. Další část je již zaměřena přímo na Google, zejména na charakteristiku vyhledávání, robota Googlebot, vysvětlení základních principů PageRanku a na popis faktorů ovlivňujících pořadí odkazů ve výsledcích dotazu. Po vymezení SEO, jako tzv. přirozené optimalizace, vůči SEM, marketingu ve vyhledávačích, následuje podrobný popis postupu optimalizace webové stránky pro vyhledávače, včetně určení strategie, cílových klíčových slov, technologické optimalizace a optimalizace on page a off page faktorů. Krátce jsou uvedeny také...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990009684900106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV