Show simple item record

Umělá inteligence pro hru simulující dobývání hradu
dc.contributor.advisorPilát, Martin
dc.creatorSuchardová, Eliška
dc.date.accessioned2022-04-06T11:10:15Z
dc.date.available2022-04-06T11:10:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148361
dc.description.abstractUmělá inteligence představuje široce zkoumaný obor, který významně přispívá k vý- voji nových technologií. Existuje mnoho různých přístupů k implementaci umělé inteli- gence a hry mohou sloužit jako prostředí užitečné pro jejich testování. Tato práce má za cíl vytvořit jednoduchou strategickou hru s rozhraním pro tvorbu umělé inteligence, vytvořeným pro takové testování. Dále pro ilustraci použítí je implementováno několik přístupů, převážně evolučních a následně je ohodnocena jejich efektivita. 1cs_CZ
dc.description.abstractArtificial intelligence presents a highly researched field with significant contribution to the progress of modern technologies. As there exist numerous distinct approaches to AI implementation, games can be conveniently utilized as environments for their testing. This thesis aims to create a simple strategy game with an AI framework designed for such testing. Furthermore, to illustrate its usage, several of those approaches, mostly evolutionary, are realized together with assessment of their performance. 1en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectartificial intelligence|strategy games|evolutionary algorithms|coevolution|neuroevolutionen_US
dc.subjectumělá inteligence|strategické hry|evoluční algoritmy|koevoluce|neuroevolucecs_CZ
dc.titleArtificial Intelligence for a Castle Conquest Simulation Gameen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-10
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId228019
dc.title.translatedUmělá inteligence pro hru simulující dobývání hraducs_CZ
dc.contributor.refereeNeruda, Roman
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUmělá inteligence představuje široce zkoumaný obor, který významně přispívá k vý- voji nových technologií. Existuje mnoho různých přístupů k implementaci umělé inteli- gence a hry mohou sloužit jako prostředí užitečné pro jejich testování. Tato práce má za cíl vytvořit jednoduchou strategickou hru s rozhraním pro tvorbu umělé inteligence, vytvořeným pro takové testování. Dále pro ilustraci použítí je implementováno několik přístupů, převážně evolučních a následně je ohodnocena jejich efektivita. 1cs_CZ
uk.abstract.enArtificial intelligence presents a highly researched field with significant contribution to the progress of modern technologies. As there exist numerous distinct approaches to AI implementation, games can be conveniently utilized as environments for their testing. This thesis aims to create a simple strategy game with an AI framework designed for such testing. Furthermore, to illustrate its usage, several of those approaches, mostly evolutionary, are realized together with assessment of their performance. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV