dc.contributor.advisor | Gemrot, Jakub | |
dc.creator | Dostál, František | |
dc.date.accessioned | 2022-04-06T10:41:44Z | |
dc.date.available | 2022-04-06T10:41:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/148297 | |
dc.description.abstract | Starcraft: Brood Wars je populární startegická hra, jejíž hraní automatizované, či ni- koliv skýtá mnoho problémů. Jedním z těchto problému je volba úvodní budovací sekvence (build-order) ve chvíli, kdy nejsou ještě známy informace o strategii nepřítele. Většina her- ních agentů tento problém řeší náhodným výběrem ze standardizovaných strategií. Tyto strategie však musí být dopředu naplánované. Cílem této práce je pak implementace of- fline plánovače, schopného předplánovat agentovy kroky tak, aby byla zvolená strategie splněná v optimálním čase. Plánování probíhá přes heristický průchod stavového prostoru s časovou doménou. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | Starcraft: Broodwar is popular strategic game and it's gameplay, automated or not, provides many issues to solve. One of these problems is the choice of early-game buildorder in a situation there is no access to any information about players opponents or their strategies. Most playing agents solves this problem by random choicefrom standardised strategies. These strategies have to be preplanned. Goal of this theses is then to implement offline planner capable of preplanning concrete steps so that if the agent follows them precisely, the plan will be completed in optimal time. The planning is done via search through temporal state space. 1 | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | artificial intelligence|planning|early game|StarCraft: Brood War | en_US |
dc.subject | umělá inteligence|plánování|zahájení hry|StarCraft: Brood War | cs_CZ |
dc.title | Plánovač zahájení pro počítačovou hru StarCraft: Brood War | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-10 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 198054 | |
dc.title.translated | Opening Planner for Computer Game StarCraft: Brood War | en_US |
dc.contributor.referee | Hric, Jan | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Starcraft: Brood Wars je populární startegická hra, jejíž hraní automatizované, či ni- koliv skýtá mnoho problémů. Jedním z těchto problému je volba úvodní budovací sekvence (build-order) ve chvíli, kdy nejsou ještě známy informace o strategii nepřítele. Většina her- ních agentů tento problém řeší náhodným výběrem ze standardizovaných strategií. Tyto strategie však musí být dopředu naplánované. Cílem této práce je pak implementace of- fline plánovače, schopného předplánovat agentovy kroky tak, aby byla zvolená strategie splněná v optimálním čase. Plánování probíhá přes heristický průchod stavového prostoru s časovou doménou. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | Starcraft: Broodwar is popular strategic game and it's gameplay, automated or not, provides many issues to solve. One of these problems is the choice of early-game buildorder in a situation there is no access to any information about players opponents or their strategies. Most playing agents solves this problem by random choicefrom standardised strategies. These strategies have to be preplanned. Goal of this theses is then to implement offline planner capable of preplanning concrete steps so that if the agent follows them precisely, the plan will be completed in optimal time. The planning is done via search through temporal state space. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |