Zobrazit minimální záznam

Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company
dc.contributor.advisorFlemr, Libor
dc.creatorBílková, Bohuslava
dc.date.accessioned2022-04-05T11:14:09Z
dc.date.available2022-04-05T11:14:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148055
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti Cíle: Cílem práce je provést marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti. Na základě výsledků šetření vytvořit podněty pro zlepšení a zkvalitnění služeb, jež přispějí k posílení spokojenosti zákazníků se službami těchto základen. Metody: V práci bylo využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum, jenž byl zaměřen na spokojenost klientů se službami, byl prováděn formou písemného a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum, který sloužil k prohloubení výzkumu, byl proveden formou několika polostrukturovaných rozhovorů s pracovnicí vybrané společnosti. Výsledky: Pro přehledné zpracování výsledků je užito především modifikovaných klasifikačních křížů, dále i tabulek a grafů. Ve vyhodnocení je dále využita i modifikovaná verze diferenční analýzy. Z výsledků vyplývá, že jsou zákazníci konkrétních základen vybrané společnosti se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou spokojeni s otevírací dobou, dostupností personálu, ochotou a vystupováním obsluhy. Šetřením byla rovněž zjištěna i celá řada nedostatků či rezerv, na které se musí společnost zaměřit a napravit je. Nejméně jsou klienti spokojeni s rozsahem nabízeného sortimentu....cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company Objectives: The aim of the diploma thesis is to conduct a marketing research of customers' satisfaction with the services of specific bases of a selected company. Based on the results of the survey, create incentives to improve services, which will contribute to strengthening customer satisfaction with the services of these bases. Methods: Qualitative and quantitative research was used in the diploma thesis. Quantitative research, which focused on client satisfaction with services, was conducted in the form of written and electronic surveys. Qualitative research, which served to deepen the research, was carried out in the form of several semi-structured interviews with employees of the selected company. Results: For clear processing of results, mainly modified classification crosses are used, as well as tables and graphs. A modified version of the differential analysis is also used in the evaluation. The results show that the customers of specific bases of the selected company are relatively satisfied with the services. They are most satisfied with the opening time, availability of staff, willingness and performance of the staff. The research also found a number of sufficient reserves or...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectsports tourismen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectcestovní ruchcs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectsportovní cestovní ruchcs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-07
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId225104
dc.title.translatedMarketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Companyen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti Cíle: Cílem práce je provést marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti. Na základě výsledků šetření vytvořit podněty pro zlepšení a zkvalitnění služeb, jež přispějí k posílení spokojenosti zákazníků se službami těchto základen. Metody: V práci bylo využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum, jenž byl zaměřen na spokojenost klientů se službami, byl prováděn formou písemného a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum, který sloužil k prohloubení výzkumu, byl proveden formou několika polostrukturovaných rozhovorů s pracovnicí vybrané společnosti. Výsledky: Pro přehledné zpracování výsledků je užito především modifikovaných klasifikačních křížů, dále i tabulek a grafů. Ve vyhodnocení je dále využita i modifikovaná verze diferenční analýzy. Z výsledků vyplývá, že jsou zákazníci konkrétních základen vybrané společnosti se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou spokojeni s otevírací dobou, dostupností personálu, ochotou a vystupováním obsluhy. Šetřením byla rovněž zjištěna i celá řada nedostatků či rezerv, na které se musí společnost zaměřit a napravit je. Nejméně jsou klienti spokojeni s rozsahem nabízeného sortimentu....cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company Objectives: The aim of the diploma thesis is to conduct a marketing research of customers' satisfaction with the services of specific bases of a selected company. Based on the results of the survey, create incentives to improve services, which will contribute to strengthening customer satisfaction with the services of these bases. Methods: Qualitative and quantitative research was used in the diploma thesis. Quantitative research, which focused on client satisfaction with services, was conducted in the form of written and electronic surveys. Qualitative research, which served to deepen the research, was carried out in the form of several semi-structured interviews with employees of the selected company. Results: For clear processing of results, mainly modified classification crosses are used, as well as tables and graphs. A modified version of the differential analysis is also used in the evaluation. The results show that the customers of specific bases of the selected company are relatively satisfied with the services. They are most satisfied with the opening time, availability of staff, willingness and performance of the staff. The research also found a number of sufficient reserves or...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantRuda, Tomáš
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV