Zobrazit minimální záznam

Self studies at university level education
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorCharvátová, Anežka
dc.date.accessioned2022-04-12T08:57:23Z
dc.date.available2022-04-12T08:57:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148006
dc.description.abstractDiplomová práce se snaží o poskytnutí vhledu a informací na téma domácí přípravy ve vysokoškolské výuce. Cílem práce je poskytnout ucelené teoretické podklady, týkajících se domácí přípravy ve vysokoškolském prostředí. Záměrem bylo ověření daných hypotéz, které se týkají jednotlivých aspektů domácí přípravy vysokoškolských studentů. Práce je koncipována do teoretické a empirické části. V teoretické části jsou zmíněny základní informace týkající se pojmu domácí přípravy a vymezení charakteristik a specifik terciárního studia jako takového. Dále jsou zmíněny také metody výuky, zpětná vazba a samostatnost daných studentů, tato témata navazují na výzkumnou část práce. Teoretická část vychází z odborné literatury. Empirická část byla postavena na kvantitativním výzkumu, který definuje, jak probíhá současná domácí příprava vysokoškolských studentů, zda může být stanovena typická charakteristika tohoto typu studia, a zda může být v této oblasti stanovena nějaká odlišnost mezi technickými a humanitními obory. Sběr dat proběhl za pomoci dotazníkového šetření, které bylo následně statisticky vyhodnoceno. Respondenti byli osloveni náhodně za pomoci sociálních sítí a fór jednotlivých univerzit. Kritériem pro vyplnění dotazníku bylo pouze aktuální studium na univerzitě humanitního či technického typu. K hlavním...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis aims to provide a rounded view of and information pertaining to the concept of individual preparation as part of a student's university education. The goal is to deliver wholesome theoretical materials in relation to individual preparation as part of a student's university education. The aim was to test the given hypothesis, which deal with the individual aspects of the individual preparation of university students. The work is split into a theoretical and practical section. The theoretical component covers definitions of concepts covering individual preparation as well as signposting university teaching itself. Further, it mentions teaching methods, feedback loops and the independence of the students themselves. These themes form the foundation of the practical section. The theoretical element has its basis in topical literature. The empirical section of the work stems from quantitative research, which defines how current individual preparation occurs in university students, whether it can be seen as typical for this type of education and whether there are any differences when it comes to considering degrees in either technical areas or the humanities. Data was gathered via questionnaires, which were then statistically analyzed. Respondents were approached randomly via the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectIndividual preparation|independent study|university teaching|university pedagogy|teaching methods|quantitative research|questionnaireen_US
dc.subjectDomácí příprava|samostudium|vysokoškolská výuka|vysokoškolská pedagogika|metody výuky|kvantitativní výzkum|dotazníkcs_CZ
dc.titleDomácí příprava ve vysokoškolské výucecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-03
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId177349
dc.title.translatedSelf studies at university level educationen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se snaží o poskytnutí vhledu a informací na téma domácí přípravy ve vysokoškolské výuce. Cílem práce je poskytnout ucelené teoretické podklady, týkajících se domácí přípravy ve vysokoškolském prostředí. Záměrem bylo ověření daných hypotéz, které se týkají jednotlivých aspektů domácí přípravy vysokoškolských studentů. Práce je koncipována do teoretické a empirické části. V teoretické části jsou zmíněny základní informace týkající se pojmu domácí přípravy a vymezení charakteristik a specifik terciárního studia jako takového. Dále jsou zmíněny také metody výuky, zpětná vazba a samostatnost daných studentů, tato témata navazují na výzkumnou část práce. Teoretická část vychází z odborné literatury. Empirická část byla postavena na kvantitativním výzkumu, který definuje, jak probíhá současná domácí příprava vysokoškolských studentů, zda může být stanovena typická charakteristika tohoto typu studia, a zda může být v této oblasti stanovena nějaká odlišnost mezi technickými a humanitními obory. Sběr dat proběhl za pomoci dotazníkového šetření, které bylo následně statisticky vyhodnoceno. Respondenti byli osloveni náhodně za pomoci sociálních sítí a fór jednotlivých univerzit. Kritériem pro vyplnění dotazníku bylo pouze aktuální studium na univerzitě humanitního či technického typu. K hlavním...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis aims to provide a rounded view of and information pertaining to the concept of individual preparation as part of a student's university education. The goal is to deliver wholesome theoretical materials in relation to individual preparation as part of a student's university education. The aim was to test the given hypothesis, which deal with the individual aspects of the individual preparation of university students. The work is split into a theoretical and practical section. The theoretical component covers definitions of concepts covering individual preparation as well as signposting university teaching itself. Further, it mentions teaching methods, feedback loops and the independence of the students themselves. These themes form the foundation of the practical section. The theoretical element has its basis in topical literature. The empirical section of the work stems from quantitative research, which defines how current individual preparation occurs in university students, whether it can be seen as typical for this type of education and whether there are any differences when it comes to considering degrees in either technical areas or the humanities. Data was gathered via questionnaires, which were then statistically analyzed. Respondents were approached randomly via the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV