Show simple item record

Generation Z and sports brands
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠustrová, Tereza
dc.date.accessioned2021-09-28T10:15:53Z
dc.date.available2021-09-28T10:15:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147914
dc.description.abstractTitle: Generation Z and sports brands Objectives: Main goal of the diploma thesis is to find out brand importance in decision-making process of generation Z living in capital city of Prague using group interviews. Methods: The qualitative method was used in the diploma via group interviews. Scenario of the group interviews was based on literature search. Audio record was taken during the interview which was used with notes to analyzing the data. Summary protocol method was used to rewrite data from audio record. Results: For generation Z living in the capital city of Prague, the brand plays its role in the buying decision-making process in all its phases in the purchase of sporting goods. Generation Z living in capital city of Prague got good relationship with sporting brands. They are willing to pay more money for branded goods and they are loyal to brands. Keywords: generation Z, brand, sports brand, consumer, consumer behavior, buyer decision processen_US
dc.description.abstractNázev: Generace Z a sportovní značky Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit pomocí skupinových rozhovorů, jaký význam mají značky sportovního zboží v rámci kupního rozhodovacího procesu pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha. Metody: V práci byla využita kvalitativní metoda skupinových rozhovorů. Scénář skupinových rozhovorů byl sestaven na základě rešerše literatury. Z rozhovorů byl pořízen audiozáznam, který byl využit spolu s poznámkami k analýze dat. K přepisu dat z audiozáznamu byla využita metoda shrnujícího protokolu. Dále byla na základě identifikovaných kategorií a témat vytvořena závěrečná zpráva. Výsledky: Pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha hraje značka svou roli v rámci kupního rozhodovacího procesu ve všech jeho fázích při koupi sportovního zboží. Generace Z žijící v hlavním městě Praha má kladný vztah ke sportovním značkám. Jsou ochotní si připlatit za značkové zboží a jsou loajální ke značkám. Klíčová slova: generace Z, značka, sportovní značka, spotřebitel, spotřební chování, kupní rozhodovací procescs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectgeneration Zen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectsports branden_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectbuyer decision processen_US
dc.subjectgenerace Zcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectsportovní značkacs_CZ
dc.subjectspotřebitelcs_CZ
dc.subjectspotřební chovánícs_CZ
dc.subjectkupní rozhodovací procescs_CZ
dc.titleGenerace Z a sportovní značkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId224333
dc.title.translatedGeneration Z and sports brandsen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Generace Z a sportovní značky Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit pomocí skupinových rozhovorů, jaký význam mají značky sportovního zboží v rámci kupního rozhodovacího procesu pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha. Metody: V práci byla využita kvalitativní metoda skupinových rozhovorů. Scénář skupinových rozhovorů byl sestaven na základě rešerše literatury. Z rozhovorů byl pořízen audiozáznam, který byl využit spolu s poznámkami k analýze dat. K přepisu dat z audiozáznamu byla využita metoda shrnujícího protokolu. Dále byla na základě identifikovaných kategorií a témat vytvořena závěrečná zpráva. Výsledky: Pro generaci Z žijící v hlavním městě Praha hraje značka svou roli v rámci kupního rozhodovacího procesu ve všech jeho fázích při koupi sportovního zboží. Generace Z žijící v hlavním městě Praha má kladný vztah ke sportovním značkám. Jsou ochotní si připlatit za značkové zboží a jsou loajální ke značkám. Klíčová slova: generace Z, značka, sportovní značka, spotřebitel, spotřební chování, kupní rozhodovací procescs_CZ
uk.abstract.enTitle: Generation Z and sports brands Objectives: Main goal of the diploma thesis is to find out brand importance in decision-making process of generation Z living in capital city of Prague using group interviews. Methods: The qualitative method was used in the diploma via group interviews. Scenario of the group interviews was based on literature search. Audio record was taken during the interview which was used with notes to analyzing the data. Summary protocol method was used to rewrite data from audio record. Results: For generation Z living in the capital city of Prague, the brand plays its role in the buying decision-making process in all its phases in the purchase of sporting goods. Generation Z living in capital city of Prague got good relationship with sporting brands. They are willing to pay more money for branded goods and they are loyal to brands. Keywords: generation Z, brand, sports brand, consumer, consumer behavior, buyer decision processen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV