dc.contributor.advisor | Kazík, Petr | |
dc.creator | Hanychová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T10:48:25Z | |
dc.date.available | 2022-04-07T10:48:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/147898 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá metodami sebepoznání, nástroji a technikami sebeřízení a time managementu vedoucích pracovníků v mateřských školách. Jedná se o ředitele škol, zástupce ředitelů a vedoucí pedagogické pracovníky. Práce zmiňuje pojmy jako sebepoznání, sebehodnocení a jejich význam a metody. Popisuje principy sebepoznání a způsoby, jak být proaktivní. Zaměřuje se převážně na nástroje a techniky sebeřízení a time managementu, kde uvádí zásady a postupy plánování, které lze využít k zefektivnění v práci. Práce je koncipována tak, aby její poznatky mohli využít i vedoucí pracovníci základních a středních škol. KLÍČOVÁ SLOVA time management, self-management, sebepoznání, sebevzdělávání, plánování, zloději času, řízení času | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis deals with methods of self-knowledge, tools and techniques of self- management and time management of managers in kindergartens. These are school principals, deputy principals and senior pedagogical staff. The work mentions concepts such as self- knowledge, self-evaluation and their meaning and methods. Describes the principles of self- knowledge and ways to be proactive. It focuses mainly on tools and techniques of self-management and time management, where it outlines the principles and procedures of planning that can be used to streamline work. The work is designed so that its knowledge can be used by managers of primary and secondary schools. KEYWORDS time management, self-management, self-knowledge, self-education, planning, time thieves, time management | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | time management | en_US |
dc.subject | self-management | en_US |
dc.subject | self-knowledge | en_US |
dc.subject | self-education | en_US |
dc.subject | planning | en_US |
dc.subject | time thieves | en_US |
dc.subject | time management | en_US |
dc.subject | time management | cs_CZ |
dc.subject | self-management | cs_CZ |
dc.subject | sebepoznání | cs_CZ |
dc.subject | sebevzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | plánování | cs_CZ |
dc.subject | zloději času | cs_CZ |
dc.subject | řízení času | cs_CZ |
dc.title | Metody, nástroje a techniky sebeřízení a time managementu vedoucích pracovníků mateřských škol | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-07 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 233270 | |
dc.title.translated | Methods, tools and techniques of self-management and time management of kindergarten managers | en_US |
dc.contributor.referee | Svobodová, Zuzana | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá metodami sebepoznání, nástroji a technikami sebeřízení a time managementu vedoucích pracovníků v mateřských školách. Jedná se o ředitele škol, zástupce ředitelů a vedoucí pedagogické pracovníky. Práce zmiňuje pojmy jako sebepoznání, sebehodnocení a jejich význam a metody. Popisuje principy sebepoznání a způsoby, jak být proaktivní. Zaměřuje se převážně na nástroje a techniky sebeřízení a time managementu, kde uvádí zásady a postupy plánování, které lze využít k zefektivnění v práci. Práce je koncipována tak, aby její poznatky mohli využít i vedoucí pracovníci základních a středních škol. KLÍČOVÁ SLOVA time management, self-management, sebepoznání, sebevzdělávání, plánování, zloději času, řízení času | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor's thesis deals with methods of self-knowledge, tools and techniques of self- management and time management of managers in kindergartens. These are school principals, deputy principals and senior pedagogical staff. The work mentions concepts such as self- knowledge, self-evaluation and their meaning and methods. Describes the principles of self- knowledge and ways to be proactive. It focuses mainly on tools and techniques of self-management and time management, where it outlines the principles and procedures of planning that can be used to streamline work. The work is designed so that its knowledge can be used by managers of primary and secondary schools. KEYWORDS time management, self-management, self-knowledge, self-education, planning, time thieves, time management | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |