Zobrazit minimální záznam

Development and forecast of esport
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorCvrček, Jan
dc.date.accessioned2022-04-05T11:30:28Z
dc.date.available2022-04-05T11:30:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147865
dc.description.abstractNázev: Vývoj a prognóza esportu Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat videoherní trh a vybrané aspekty esportu a vytvoření prognózy vývoje do budoucnosti, která může posloužit společnostem, jež mají zájem na tomto trhu participovat. Metody: K provedení předpovědí esportu bylo využito prognostických metod, převážně analýzy časových řad a metodou nejmenších čtverců, které vycházely z dat analytické části. Byla použita sekundární data z ověřených internetových zdrojů. Výsledky: Výsledné prognózy pro rok 2030 jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek a předpovídají rostoucí vývoj esportu a videoherního trhu v následujících letech. Zároveň jsou sestaveny doporučení pro subjekty, mající zájem participovat na esportovém trhu. Klíčová slova: Esport, elektronický sport, videohra, trh esportu, videoherní trh, gaming, prognostika, prognostické metody, předpověď, kompetitivní hraní.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Esports Development and Prognosis Objectives: The aim of the thesis is to identify the video game market and selected aspects of the esport and to create a prognosis of future development which can serve the companies interested in participating in this market. Methods: Prognostic methods, mainly time series analysis and the least squares method, based on analytical data from the Analytical part were used to predict future development of esports and its aspects. Secondary data were used from verified Internet sources. Results: The resulting forecasts for 2030 are displayed by graphs and tables and predict the growing development of esports and the video game market in the coming years. At the same time, recommendations are compiled for entities interested in participating in the esports market. Keywords: Esports, electronic sport, videogame, esports market, videogame market, gaming, prognosis, prognostic methods, forecast, competitive playing.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectesporten_US
dc.subjectesportcs_CZ
dc.titleVývoj a prognóza esportucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId224619
dc.title.translatedDevelopment and forecast of esporten_US
dc.contributor.refereeJarošík, Richard
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Vývoj a prognóza esportu Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat videoherní trh a vybrané aspekty esportu a vytvoření prognózy vývoje do budoucnosti, která může posloužit společnostem, jež mají zájem na tomto trhu participovat. Metody: K provedení předpovědí esportu bylo využito prognostických metod, převážně analýzy časových řad a metodou nejmenších čtverců, které vycházely z dat analytické části. Byla použita sekundární data z ověřených internetových zdrojů. Výsledky: Výsledné prognózy pro rok 2030 jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek a předpovídají rostoucí vývoj esportu a videoherního trhu v následujících letech. Zároveň jsou sestaveny doporučení pro subjekty, mající zájem participovat na esportovém trhu. Klíčová slova: Esport, elektronický sport, videohra, trh esportu, videoherní trh, gaming, prognostika, prognostické metody, předpověď, kompetitivní hraní.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Esports Development and Prognosis Objectives: The aim of the thesis is to identify the video game market and selected aspects of the esport and to create a prognosis of future development which can serve the companies interested in participating in this market. Methods: Prognostic methods, mainly time series analysis and the least squares method, based on analytical data from the Analytical part were used to predict future development of esports and its aspects. Secondary data were used from verified Internet sources. Results: The resulting forecasts for 2030 are displayed by graphs and tables and predict the growing development of esports and the video game market in the coming years. At the same time, recommendations are compiled for entities interested in participating in the esports market. Keywords: Esports, electronic sport, videogame, esports market, videogame market, gaming, prognosis, prognostic methods, forecast, competitive playing.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV