Zobrazit minimální záznam

Education of members of the Army of the Czech Republic using e-learning
dc.creatorHabrová, Aneta
dc.date.accessioned2022-04-07T09:38:14Z
dc.date.available2022-04-07T09:38:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147758
dc.description.abstractCílem předložené rigorózní práce je popsat problematiku využití e-learningu v rámci vzdělávání vojáků Armády České republiky (dále jen vojáků AČR) u konkrétního vojenského útvaru a prozkoumat, nakolik je tento způsob efektivní vzhledem k potřebám cílové skupiny. Práce se zabývá problematikou e-learningu a jeho uplatnění v podmínkách Armády České republiky (dále jen AČR). E-learning je zde využíván jako jedna z metod vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část práce je zpracována formou literární rešerše. Pozornost je zde věnována e-learningu, principům vzdělávání prostřednictvím e-learningu, didakticko-pedagogickým aspektům vzdělávání prostřednictvím e-learningu, principům vzdělávání dospělých atd. Výzkumnou část práce autorka rozdělila do třech základních částí, a to na kvalitativní šetření, kvantitativní šetření a interpretaci dat. Kvalitativní šetření se uskuteční formou rozhovorů a to za účelem získat zpětnou vazbu na to, jakým způsobem vojáci přistupují k e-learningu a jak nabyté znalosti prosazují v praxi. Kvantitativní šetření se uskuteční formou elektronického dotazování a to za účelem definovat spokojenost s množství vědomostí, které si odnáší z kurzu. Cílem interpretace dat je zodpovězení základní otázky, jestli jsou e-learningové kurzy nabízené...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the presented rigorous work is to describe the use of e-learning in the education of soldiers of the Army of the Czech Republic (hereinafter referred to as AČR soldiers) at a specific military unit and to examine how effective is this method of teaching in relation with the needs of target group. The thesis deals with the issue of e-learning and its application in the conditions of the Army of the Czech Republic, where is used as the one method of education. This work is divided intotheoretical and research part. The theoretical part of the from of literary research. Attention is paid to e-learning, principles of education through e-learning, didactic-pedagogical aspects of education through e-learning, principles of adult education, etc. The research part of the work was divided into three basic parts by the author. There are: a qualitative research, a quantitative research and data interpretation. The qualitative survey will be conducted in the form of interviews in order to obtain feedback - how the soldiers approach e-learning course and how they promote newly acquired knowledge in practice. The quantitative survey will be conducted in to the form of electronic inquiries in order to define satisfaction with the amount of acquiring knowledge after the course. And the aim of data...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAdult educationen_US
dc.subjectandragogyen_US
dc.subjectarmy of the Czech Republicen_US
dc.subjectdidacticsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectsoldieren_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectAndragogikacs_CZ
dc.subjectarmáda České republikycs_CZ
dc.subjectdidaktikacs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectstudentcs_CZ
dc.subjectvojákcs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectvzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.titleVzdělávání příslušníků Armády ČR s využitím e-learningucs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-06
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId236040
dc.title.translatedEducation of members of the Army of the Czech Republic using e-learningen_US
dc.contributor.refereeKursch, Martin
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csCílem předložené rigorózní práce je popsat problematiku využití e-learningu v rámci vzdělávání vojáků Armády České republiky (dále jen vojáků AČR) u konkrétního vojenského útvaru a prozkoumat, nakolik je tento způsob efektivní vzhledem k potřebám cílové skupiny. Práce se zabývá problematikou e-learningu a jeho uplatnění v podmínkách Armády České republiky (dále jen AČR). E-learning je zde využíván jako jedna z metod vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část práce je zpracována formou literární rešerše. Pozornost je zde věnována e-learningu, principům vzdělávání prostřednictvím e-learningu, didakticko-pedagogickým aspektům vzdělávání prostřednictvím e-learningu, principům vzdělávání dospělých atd. Výzkumnou část práce autorka rozdělila do třech základních částí, a to na kvalitativní šetření, kvantitativní šetření a interpretaci dat. Kvalitativní šetření se uskuteční formou rozhovorů a to za účelem získat zpětnou vazbu na to, jakým způsobem vojáci přistupují k e-learningu a jak nabyté znalosti prosazují v praxi. Kvantitativní šetření se uskuteční formou elektronického dotazování a to za účelem definovat spokojenost s množství vědomostí, které si odnáší z kurzu. Cílem interpretace dat je zodpovězení základní otázky, jestli jsou e-learningové kurzy nabízené...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the presented rigorous work is to describe the use of e-learning in the education of soldiers of the Army of the Czech Republic (hereinafter referred to as AČR soldiers) at a specific military unit and to examine how effective is this method of teaching in relation with the needs of target group. The thesis deals with the issue of e-learning and its application in the conditions of the Army of the Czech Republic, where is used as the one method of education. This work is divided intotheoretical and research part. The theoretical part of the from of literary research. Attention is paid to e-learning, principles of education through e-learning, didactic-pedagogical aspects of education through e-learning, principles of adult education, etc. The research part of the work was divided into three basic parts by the author. There are: a qualitative research, a quantitative research and data interpretation. The qualitative survey will be conducted in the form of interviews in order to obtain feedback - how the soldiers approach e-learning course and how they promote newly acquired knowledge in practice. The quantitative survey will be conducted in to the form of electronic inquiries in order to define satisfaction with the amount of acquiring knowledge after the course. And the aim of data...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV