Zobrazit minimální záznam

Marketing mix the choosen sport organisation
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorHorák, Martin
dc.date.accessioned2022-04-05T11:37:15Z
dc.date.available2022-04-05T11:37:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147619
dc.description.abstractAutor: Martin Horák Název: Marketingový mix vybrané sportovní organizace Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavit doporučení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro sportovní klub. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, musí nejprve dojít ke zhodnocení současného stavu. Aplikace navržených doporučení povede ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, větší spokojenosti zákazníků a členů klubu a k celkovému zlepšení fungování klubu. Metody: K analýze marketingového mixu je využito kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaného rozhovoru, který je proveden s managementem klubu, s rodiči a s dospělými členy klubu. Výsledky: Na základě zhodnocení současného marketingového mixu byly vytvořeny návrhy na jeho zlepšení. Nejvíce doporučení se naskytlo u produktu a propagace, jelikož se jedná o velmi důležité nástroje pro klub a také jim bylo v rozhovorech věnováno nejvíce času. Závěr: V závěru je srhrnut průběh práce a objevují se zde nejdůležitější návrhy pro zlepšení. Stejně tak jsou zde zahrnuty zajímavé a komplikované návrhy. Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, sportovní klub, taekwondo, trénink, produkt, cena, propagace, distribuce, lidé, proces, prezentace, službycs_CZ
dc.description.abstractAuthor: Martin Horak Title: Marketing mix of a selected sports organization Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to compile recommendations for individual tools of the marketing mix for a sports club. To achieve this objective, the current status must be assessed first. The application of proposed recommendations will lead to an increase in the quality of the services provided, greater satisfaction of customers and club members and an overall improvement in the functioning of the club. Methods: Qualitative research is used to analyse the marketing mix through a semi-structured interview, which is performed with the club management, with parents and with adult members of the club. Results: Suggestions for improvement of the club were created based on the assessment of the current marketing mix, Most of recommendations were made for the product and promotion, as these are very important tools for the club and they were also given the most time in the interviews. Conclusion: In the conclusion is summarized the course of the work and the most important suggestions for improvement. There are some interesting and complicated proposals are too. Keywords: marketing, marketing research, sports club, taekwondo, training, product, price, promotion, distribution, people, process,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectsports cluben_US
dc.subjecttaekwondoen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectpeopleen_US
dc.subjectprocessen_US
dc.subjectpresentationen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectsportovní klubcs_CZ
dc.subjecttaekwondocs_CZ
dc.subjecttréninkcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectcenacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectdistribucecs_CZ
dc.subjectlidécs_CZ
dc.subjectprocescs_CZ
dc.subjectprezentacecs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.titleMarketingový mix vybrané sportovní organizacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-01
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId227419
dc.title.translatedMarketing mix the choosen sport organisationen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutor: Martin Horák Název: Marketingový mix vybrané sportovní organizace Cíl: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavit doporučení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro sportovní klub. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, musí nejprve dojít ke zhodnocení současného stavu. Aplikace navržených doporučení povede ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, větší spokojenosti zákazníků a členů klubu a k celkovému zlepšení fungování klubu. Metody: K analýze marketingového mixu je využito kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaného rozhovoru, který je proveden s managementem klubu, s rodiči a s dospělými členy klubu. Výsledky: Na základě zhodnocení současného marketingového mixu byly vytvořeny návrhy na jeho zlepšení. Nejvíce doporučení se naskytlo u produktu a propagace, jelikož se jedná o velmi důležité nástroje pro klub a také jim bylo v rozhovorech věnováno nejvíce času. Závěr: V závěru je srhrnut průběh práce a objevují se zde nejdůležitější návrhy pro zlepšení. Stejně tak jsou zde zahrnuty zajímavé a komplikované návrhy. Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, sportovní klub, taekwondo, trénink, produkt, cena, propagace, distribuce, lidé, proces, prezentace, službycs_CZ
uk.abstract.enAuthor: Martin Horak Title: Marketing mix of a selected sports organization Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to compile recommendations for individual tools of the marketing mix for a sports club. To achieve this objective, the current status must be assessed first. The application of proposed recommendations will lead to an increase in the quality of the services provided, greater satisfaction of customers and club members and an overall improvement in the functioning of the club. Methods: Qualitative research is used to analyse the marketing mix through a semi-structured interview, which is performed with the club management, with parents and with adult members of the club. Results: Suggestions for improvement of the club were created based on the assessment of the current marketing mix, Most of recommendations were made for the product and promotion, as these are very important tools for the club and they were also given the most time in the interviews. Conclusion: In the conclusion is summarized the course of the work and the most important suggestions for improvement. There are some interesting and complicated proposals are too. Keywords: marketing, marketing research, sports club, taekwondo, training, product, price, promotion, distribution, people, process,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV