Show simple item record

Future belongs to viruses
dc.contributor.advisorOsuský, Michal
dc.creatorStarý, Rostislav
dc.date.accessioned2021-09-15T13:11:03Z
dc.date.available2021-09-15T13:11:03Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147483
dc.description.abstractBachelor thesis "Future belogs to viruses" offers summary of views at one of the newest marketing methods, viral marketing. Viral marketing as a technique expoliting for distribution of virus (message) social networks and people themselves, comes out from word-of-mouth marketing, but for distribution of the message uses new communication tools, mainly Internet (e-mail). Author points out raising potential of ICQ, Skype or social networking websites such as FaceBook or MySpace.com. This thesis speaks about place of viral marketing in komplex marketing mix and points out its possibilities and limits in the light of modern findings in sociology, psychology and marketing. Based on an example of passive viral campaign on Last.fm social networking website, which took part in spring 2008, author ilustrates mentioned teoretical concepts. Finally author predict future intensive development of viral marketing, especially connected to new communication tools and social networking websites.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce "Budoucnost patří virům" nabízí souhrnný přehled přístupů k jedné z nejnovějších marketingových metod, virálnímu marketingu. Virální marketing coby technika využívající pro další přenos reklamního sdělení samotné příjemce tohoto sdělení vychází z word-of-mouth marketingu, tedy jakési šeptandy. Využívá však pro přenos sdělení nové komunikační prostředky, v současnosti především Internet, autor však upozorňuje i na narůstající míru využití moderních komunikačních programů typu ICQ, Skype nebo dosud nevyužitý potenciál sociálních webových systémů typu FaceBook a MySpace. Práce zasazuje virální marketing do marketingového mixu a poukazuje na jeho možnosti a limity a ve světle dnešních poznatků sociologie, psychologie a marketingu. Na příkladu konkrétní virální kampaně spíše pasivního charakteru, která proběhla počátkem roku 2008 v rámci sociálního webového systému Last.fm autor ilustruje popisované teoretické koncepty. Závěrem autor na základě shrnutých poznatků předpovídá virálnímu marketingu další výrazný rozvoj a významné posilování pozice v marketingu, zejména v souvislosti s novými komunikačními nástroji a právě sociálními webovými systémy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleBudoucnost patří virůmcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-16
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId61202
dc.title.translatedFuture belongs to virusesen_US
dc.contributor.refereeBayer, Ivo
dc.identifier.aleph001107972
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologie a sociální politikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology a Social Policyen_US
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologie a sociální politikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology a Social Policyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Budoucnost patří virům" nabízí souhrnný přehled přístupů k jedné z nejnovějších marketingových metod, virálnímu marketingu. Virální marketing coby technika využívající pro další přenos reklamního sdělení samotné příjemce tohoto sdělení vychází z word-of-mouth marketingu, tedy jakési šeptandy. Využívá však pro přenos sdělení nové komunikační prostředky, v současnosti především Internet, autor však upozorňuje i na narůstající míru využití moderních komunikačních programů typu ICQ, Skype nebo dosud nevyužitý potenciál sociálních webových systémů typu FaceBook a MySpace. Práce zasazuje virální marketing do marketingového mixu a poukazuje na jeho možnosti a limity a ve světle dnešních poznatků sociologie, psychologie a marketingu. Na příkladu konkrétní virální kampaně spíše pasivního charakteru, která proběhla počátkem roku 2008 v rámci sociálního webového systému Last.fm autor ilustruje popisované teoretické koncepty. Závěrem autor na základě shrnutých poznatků předpovídá virálnímu marketingu další výrazný rozvoj a významné posilování pozice v marketingu, zejména v souvislosti s novými komunikačními nástroji a právě sociálními webovými systémy.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Future belogs to viruses" offers summary of views at one of the newest marketing methods, viral marketing. Viral marketing as a technique expoliting for distribution of virus (message) social networks and people themselves, comes out from word-of-mouth marketing, but for distribution of the message uses new communication tools, mainly Internet (e-mail). Author points out raising potential of ICQ, Skype or social networking websites such as FaceBook or MySpace.com. This thesis speaks about place of viral marketing in komplex marketing mix and points out its possibilities and limits in the light of modern findings in sociology, psychology and marketing. Based on an example of passive viral campaign on Last.fm social networking website, which took part in spring 2008, author ilustrates mentioned teoretical concepts. Finally author predict future intensive development of viral marketing, especially connected to new communication tools and social networking websites.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV