Show simple item record

Adherence to remedial physical education among women of middle and older age.
dc.contributor.advisorDaďová, Klára
dc.creatorHyťhová, Petra
dc.date.accessioned2017-04-10T10:12:10Z
dc.date.available2017-04-10T10:12:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14728
dc.description.abstractTitle: Adherence to remedial physical education among women of middle and older age Aim: To deliver a complex review of the exercise adherence issue. To confirm relationship among selected factors and exercise adherence using questionnaire rnethod in a group of regularly active women and to identify reasons of their long-term participation in a group remedial physical education. Method: 165 women, members of the Kardia dub, who regularly participated on remedial physical education classes, were involved in the study, question-form data were suitable in 130 cases. To provide subjective evaluation of physical activity, Czech version of the Intemational Physical Activity Questionnaire (IPAQ, short version) was distributed; to identify the level of extroversion, the Eysenck Personality lnventory (EPI-B) was applied, and to discover motivation factors influencing the physical activity adherence, the author of the Graduation Theses compiled a non-standardized questionnaire. Attendance data from January to December 2007 (except Joly and August) were the fundamental part of the adherence level objective evaluation. Results and conclusions: The Graduation Theses refers to the most significant factors, which influence the long-term adherence to remedial physical education. The results demonstrate positive...en_US
dc.description.abstractSOUHRN Název: Adherence žen středního a vyššího věku ke cvičení zdravotní tělesné výchovy Cíle práce: Podat ucelený přehled o problematice adherence k pohybové aktivitě. Pomocí dotazni'kové metody ověřit vztah vybraných faktorů k adherenci k pohybovým aktivitám u skupiny pravidelně cvičících žen a identifikovat důvody jejich dlouhodobé účasti na skupinovém cvičení zdravotní tělesné výchovy. Metoda: Výzkumný soubor byl tvořen členkami Klubu Kardia, které pravidelně docházejí na skupinové cvičení zdravotní tělesné výchovy. Celkem se studie zúčastnilo 165 žen, získaná data z dotazm'ků byla použitelná u 130ti probandů. Pro subjektivní hodnocení pohybové aktivity byla použita česká verze Mezinárodního dotazníku pohybové aktivity (IPAQ, krátká verze), pro úroveň extroverze Eysenckův osobnostní dotazník (EOD-B) a pro zjištění faktorů ovlivňující adherenci ke skupinovému cvičení nestandardizovaný dotazm1c sestavený autorkou diplomové práce. K objektivnímu zhodnocení adherence byla použita analýza docházky z období leden až prosinec 2007 (vyjma měsíců července a srpna). Výsledky a závěry: Práce poukázala na nejvýznamnější faktory, které ovlivňují dlouhodobou adherenci ke skupinovému cvičení u skupiny žen. Prokázal se pozitivní vztah faktorů programu, jako jsou druh a intenzita cvičení. Další faktory pohybového...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAdherence žen středního a vyššího věku ke cvičení zdravotní tělesné výchovy.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-06
dc.description.departmentZdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId37109
dc.title.translatedAdherence to remedial physical education among women of middle and older age.en_US
dc.contributor.refereeBrandejský, Petr
dc.identifier.aleph000981441
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSOUHRN Název: Adherence žen středního a vyššího věku ke cvičení zdravotní tělesné výchovy Cíle práce: Podat ucelený přehled o problematice adherence k pohybové aktivitě. Pomocí dotazni'kové metody ověřit vztah vybraných faktorů k adherenci k pohybovým aktivitám u skupiny pravidelně cvičících žen a identifikovat důvody jejich dlouhodobé účasti na skupinovém cvičení zdravotní tělesné výchovy. Metoda: Výzkumný soubor byl tvořen členkami Klubu Kardia, které pravidelně docházejí na skupinové cvičení zdravotní tělesné výchovy. Celkem se studie zúčastnilo 165 žen, získaná data z dotazm'ků byla použitelná u 130ti probandů. Pro subjektivní hodnocení pohybové aktivity byla použita česká verze Mezinárodního dotazníku pohybové aktivity (IPAQ, krátká verze), pro úroveň extroverze Eysenckův osobnostní dotazník (EOD-B) a pro zjištění faktorů ovlivňující adherenci ke skupinovému cvičení nestandardizovaný dotazm1c sestavený autorkou diplomové práce. K objektivnímu zhodnocení adherence byla použita analýza docházky z období leden až prosinec 2007 (vyjma měsíců července a srpna). Výsledky a závěry: Práce poukázala na nejvýznamnější faktory, které ovlivňují dlouhodobou adherenci ke skupinovému cvičení u skupiny žen. Prokázal se pozitivní vztah faktorů programu, jako jsou druh a intenzita cvičení. Další faktory pohybového...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Adherence to remedial physical education among women of middle and older age Aim: To deliver a complex review of the exercise adherence issue. To confirm relationship among selected factors and exercise adherence using questionnaire rnethod in a group of regularly active women and to identify reasons of their long-term participation in a group remedial physical education. Method: 165 women, members of the Kardia dub, who regularly participated on remedial physical education classes, were involved in the study, question-form data were suitable in 130 cases. To provide subjective evaluation of physical activity, Czech version of the Intemational Physical Activity Questionnaire (IPAQ, short version) was distributed; to identify the level of extroversion, the Eysenck Personality lnventory (EPI-B) was applied, and to discover motivation factors influencing the physical activity adherence, the author of the Graduation Theses compiled a non-standardized questionnaire. Attendance data from January to December 2007 (except Joly and August) were the fundamental part of the adherence level objective evaluation. Results and conclusions: The Graduation Theses refers to the most significant factors, which influence the long-term adherence to remedial physical education. The results demonstrate positive...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990009814410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV