dc.creator | Charalambidis, Alexandros | |
dc.date.accessioned | 2017-04-07T16:08:48Z | |
dc.date.available | 2017-04-07T16:08:48Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/14516 | |
dc.description.abstract | Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hudební výchova ve světle nového Kurikula | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-02-05 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 149300 | |
dc.title.translated | Music Education and New Curriculum | en_US |
dc.contributor.referee | Herden, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 000971219 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Music | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - hudební výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - hudební výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Music | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Počátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009712190106986 | |