Show simple item record

Music Education and New Curriculum
dc.creatorCharalambidis, Alexandros
dc.date.accessioned2017-04-07T16:08:48Z
dc.date.available2017-04-07T16:08:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14516
dc.description.abstractPočátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractPočátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHudební výchova ve světle nového Kurikulacs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-02-05
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId149300
dc.title.translatedMusic Education and New Curriculumen_US
dc.contributor.refereeHerden, Jaroslav
dc.identifier.aleph000971219
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Musicen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csPočátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPočátek 21. století je v české pedagogice spjat s kurikulárni reformou, která vyvěrá z požadavků současné společnosti, jejich soustavně se rozvíjejících potřeb. Tyto požadavky a potřeby majici přimý dopad na proces vzděláváni byly zachyceny a pojmenovány ve strategicky významném dokumentu - Národním programu vzděláváni, tzv. Bilé knize, který jako systémový projekt, formulující myšlenková východiska, obecné záměry a rozvojové programy, které mají být směrodatné pro vývoj vzdělávací soustavy ve střednědobém horizontu1 předjímá pro vzděláváni zásadní změny především v otázkách změn cilů a obsahu vzděláváni, zvýšeni kvality vzděláváni, vnitřní proměny škol, změny přípravy, postaveni, kariérového a platového postupu pedagogických pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV