Zobrazit minimální záznam

Comparison of children's preferences to the real state of tuition of activities and sports in the nature at selected schools
dc.contributor.advisorNeuman, Jan
dc.creatorHartmann, Matěj
dc.date.accessioned2017-04-06T13:57:21Z
dc.date.available2017-04-06T13:57:21Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13928
dc.description.abstractNázev: Srovnání preferencí dětí s reálným stavem výuky aktivit a sportů v přírodě na vybraných školách. Cíle práce: Zdůraznit pozitivní vliv sportů a pobytu v přírodě na děti základních a středních škol. Zjistit zájem žáků a studentů o jednotlivé druhy aktivit a typy kurzů. Na základě zjištění navrhnout strukturu programu pro školní kurzy (lyžařský, kurz aktivit v přírodě). Metoda: Jedná se o více způsobů zkoumání na úrovni pozorování, dotazování, vyhodnocování a srovnávání. Zájem dětí o různé druhy aktivit byl zkoumán na základě dotazníkové metody. Výsledky~základěsrovnání preferencí aktivit v přírodě žákůa studentůz vybraných škol doporučuji volit vhodný typ školního kurzu, zkvalitnit strukturu programů s ohledem na zájmy dětí. ~odle výsledků výzkumu se žáci a studenti z vybraných škol _i shodli ve volbě nejoblíbenějších aktivit a typu školního kurzu. Na lyžařském kurzu by žáci a studenti nejvíce času věnovali sjezdovému lyžování. Na kurzu aktivit a sportů v přírodě by žáci a studenti nejvíce času věnovali dobrodružným hrám (aktivity nenáročné na přípravu), jízdě na horském kole a plavání (středně náročné na přípravu), paintballu a airsoftu (aktivity náročné na přípravu). Nejoblíbenějším kurzem byl pro žáky a studenty kurz aktivit a sportů v přírodě. Klíčová slova: aktivity v přírodě, žák,...cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Comparison of children' preferences to the real state oftuition ofactivities and sports in the nature at selected schools. THESIS OBJECTIVES: To emphasize positive impact of sports and stay in the nature upon children attending basic and secondary schools; to identi:fy the interest ofpupils and students in particular varleties of activities and types of courses; on the basis of findings to suggest structure of programs for school courses (ski course, course ofactivities and sports in the nature). METHOD: A number of manners of research consisting in observation, inquiry, evaluation and comparison are applied. The children' interest in variety of activities was examined based on a questionnaire method. OUTCOMES: Having compared preferences of activities in the nature on the side of pupils and students from selected schools, I suggest opting for a suitable type of a school course, upgrading the structure of programs with regard to the children' interests. Pursuant to the outcomes of research the pupils and students from selected schools have agreed upon the choice of the most favorite activities and type of school course. During the ski course the pupils and students would devote most of the time to downhill skiing. During the course of activities and sport in the nature the pupils and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleSrovnání preferencí dětí s reálným stavem výuky aktivit a sportů v přírodě na vybraných školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-26
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId50198
dc.title.translatedComparison of children's preferences to the real state of tuition of activities and sports in the nature at selected schoolsen_US
dc.contributor.refereeBaláš, Jiří
dc.identifier.aleph000959576
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Srovnání preferencí dětí s reálným stavem výuky aktivit a sportů v přírodě na vybraných školách. Cíle práce: Zdůraznit pozitivní vliv sportů a pobytu v přírodě na děti základních a středních škol. Zjistit zájem žáků a studentů o jednotlivé druhy aktivit a typy kurzů. Na základě zjištění navrhnout strukturu programu pro školní kurzy (lyžařský, kurz aktivit v přírodě). Metoda: Jedná se o více způsobů zkoumání na úrovni pozorování, dotazování, vyhodnocování a srovnávání. Zájem dětí o různé druhy aktivit byl zkoumán na základě dotazníkové metody. Výsledky~základěsrovnání preferencí aktivit v přírodě žákůa studentůz vybraných škol doporučuji volit vhodný typ školního kurzu, zkvalitnit strukturu programů s ohledem na zájmy dětí. ~odle výsledků výzkumu se žáci a studenti z vybraných škol _i shodli ve volbě nejoblíbenějších aktivit a typu školního kurzu. Na lyžařském kurzu by žáci a studenti nejvíce času věnovali sjezdovému lyžování. Na kurzu aktivit a sportů v přírodě by žáci a studenti nejvíce času věnovali dobrodružným hrám (aktivity nenáročné na přípravu), jízdě na horském kole a plavání (středně náročné na přípravu), paintballu a airsoftu (aktivity náročné na přípravu). Nejoblíbenějším kurzem byl pro žáky a studenty kurz aktivit a sportů v přírodě. Klíčová slova: aktivity v přírodě, žák,...cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Comparison of children' preferences to the real state oftuition ofactivities and sports in the nature at selected schools. THESIS OBJECTIVES: To emphasize positive impact of sports and stay in the nature upon children attending basic and secondary schools; to identi:fy the interest ofpupils and students in particular varleties of activities and types of courses; on the basis of findings to suggest structure of programs for school courses (ski course, course ofactivities and sports in the nature). METHOD: A number of manners of research consisting in observation, inquiry, evaluation and comparison are applied. The children' interest in variety of activities was examined based on a questionnaire method. OUTCOMES: Having compared preferences of activities in the nature on the side of pupils and students from selected schools, I suggest opting for a suitable type of a school course, upgrading the structure of programs with regard to the children' interests. Pursuant to the outcomes of research the pupils and students from selected schools have agreed upon the choice of the most favorite activities and type of school course. During the ski course the pupils and students would devote most of the time to downhill skiing. During the course of activities and sport in the nature the pupils and...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990009595760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV