dc.contributor.advisor | Chvál, Martin | |
dc.creator | Neckář, Dalibor | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T05:53:24Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T05:53:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/1366 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce objasňuje důležité pojmy, postupy, formy a metody hodnocení v současné škole se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Cílem diplomové práce je zjistit, jak je ve školním hodnocení zastoupeno formativní hodnocení a mapy učebního pokroku, ať už vytvořené společností SCIO či dotazovanými učiteli. Teoretická část pojednává především o formativním školním hodnocení, jeho funkcích a specifikách. Druhou oblastí, na kterou se teoretická část zaměřuje, jsou inovace v oblasti hodnocení v souvislosti s technologiemi prostoupenou dobou. Empirická část předkládá zprávu, zda a jakým způsobem se s mapami učebního pokroku pracuje na základní školách. Zda učitelé těchto škol tento pojem znají a případně, ať už v jakékoli podobě, mapy učebního pokroku používají. Klíčová slova Hodnocení, formativní hodnocení, konstruktivistický přístup ve výuce, portfolio, mapy učebního pokroku, čtenářská kontinua | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps represented in the school assessment, whether created by SCIO or interviewed teachers. The theoretical part deals primarily with the formative school assessment, its functions and specifics. The second area on which the theoretical part focuses are innovations in the field of evaluation in connection with technology steeped era. Emperical part presents a report on whether and how is worked with progress maps on basic schools. Whether the teachers at these schools know this concept and optionally use learning progress maps in whatever form. Keywords Assessment, formative assessment, constructivist approach in teaching, portfolio, progress maps, reading continuum | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | konstruktivistický přístup ve výuce | cs_CZ |
dc.subject | klasifikace | cs_CZ |
dc.subject | portfolio | cs_CZ |
dc.subject | mapy učebního pokroku | cs_CZ |
dc.subject | vývojová kontinua | cs_CZ |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | constructivism in education | en_US |
dc.subject | forms of assessment | en_US |
dc.subject | portfolio | en_US |
dc.subject | progress map | en_US |
dc.title | Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-01-09 | |
dc.description.department | Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 179647 | |
dc.title.translated | Innovative forms of assessment in the present school focusing on project learning progress map | en_US |
dc.contributor.referee | Laufková, Veronika | |
dc.identifier.aleph | 002120792 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce objasňuje důležité pojmy, postupy, formy a metody hodnocení v současné škole se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Cílem diplomové práce je zjistit, jak je ve školním hodnocení zastoupeno formativní hodnocení a mapy učebního pokroku, ať už vytvořené společností SCIO či dotazovanými učiteli. Teoretická část pojednává především o formativním školním hodnocení, jeho funkcích a specifikách. Druhou oblastí, na kterou se teoretická část zaměřuje, jsou inovace v oblasti hodnocení v souvislosti s technologiemi prostoupenou dobou. Empirická část předkládá zprávu, zda a jakým způsobem se s mapami učebního pokroku pracuje na základní školách. Zda učitelé těchto škol tento pojem znají a případně, ať už v jakékoli podobě, mapy učebního pokroku používají. Klíčová slova Hodnocení, formativní hodnocení, konstruktivistický přístup ve výuce, portfolio, mapy učebního pokroku, čtenářská kontinua | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps represented in the school assessment, whether created by SCIO or interviewed teachers. The theoretical part deals primarily with the formative school assessment, its functions and specifics. The second area on which the theoretical part focuses are innovations in the field of evaluation in connection with technology steeped era. Emperical part presents a report on whether and how is worked with progress maps on basic schools. Whether the teachers at these schools know this concept and optionally use learning progress maps in whatever form. Keywords Assessment, formative assessment, constructivist approach in teaching, portfolio, progress maps, reading continuum | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021207920106986 | |