Zobrazit minimální záznam

Pedagogical Ideas in Paulo Freire's Work
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorDíaz, Daniel
dc.date.accessioned2022-04-12T10:55:15Z
dc.date.available2022-04-12T10:55:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/136608
dc.description.abstractPředkládaná práce má teoretický charakter. Jejím cílem je představit pedagogické ideje a myšlenky Paula Freira, jelikož autorovy knihy nebyly přeloženy do českého jazyka. Nejprve představím jeho život, také směry a autory, které jej ovlivnily. Následuje klíčový popis Freireho myšlenek a idejí, které jej proslavily v celém světě. Dále nejsou opomenuty metody alfabetizace, které sám Freire aplikoval. V závěru jsou předloženy ohlasy na jeho učení, tedy jak kritika z řad odborníků, tak i Freireho přínos do vzdělávacího procesu. Závěr je dedikován jeho přesahu do současnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThe submitted thesis is of theoretical nature. Its aim is to introduce pedagogical ideas and thoughts of Paul Freire, since the books of the author have not been translated into Czech. Initially, his life will be described, same as the theories, philosophies and other authors that influenced him. What follows is the crucial portrayal of Freire's thoughts and theories which brought him fame all over the world. Another presented key aspect is alphabetization which Freire himself applied. Ultimately, the responses to his doctrine are provided, thus, both the criticism of other scholars and his contribution to the educational process. The conclusion is dedicated to the crossover of his theories to the present days.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectcritical|education|inequalities|pedagogy|opression|ideas|christianity|marxism|literacyen_US
dc.subjectKritické|vzdělávání|výchova|nerovnosti|pedagogika|utlačování|ideje|křesťanství|marxismus|gramotnostcs_CZ
dc.titlePedagogické ideje v díle P. Freiracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-31
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId227006
dc.title.translatedPedagogical Ideas in Paulo Freire's Worken_US
dc.contributor.refereeStrouhal, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná práce má teoretický charakter. Jejím cílem je představit pedagogické ideje a myšlenky Paula Freira, jelikož autorovy knihy nebyly přeloženy do českého jazyka. Nejprve představím jeho život, také směry a autory, které jej ovlivnily. Následuje klíčový popis Freireho myšlenek a idejí, které jej proslavily v celém světě. Dále nejsou opomenuty metody alfabetizace, které sám Freire aplikoval. V závěru jsou předloženy ohlasy na jeho učení, tedy jak kritika z řad odborníků, tak i Freireho přínos do vzdělávacího procesu. Závěr je dedikován jeho přesahu do současnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThe submitted thesis is of theoretical nature. Its aim is to introduce pedagogical ideas and thoughts of Paul Freire, since the books of the author have not been translated into Czech. Initially, his life will be described, same as the theories, philosophies and other authors that influenced him. What follows is the crucial portrayal of Freire's thoughts and theories which brought him fame all over the world. Another presented key aspect is alphabetization which Freire himself applied. Ultimately, the responses to his doctrine are provided, thus, both the criticism of other scholars and his contribution to the educational process. The conclusion is dedicated to the crossover of his theories to the present days.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV