Show simple item record

School libraries - present state and future perspective
dc.contributor.advisorStöcklová, Anna
dc.creatorLorencová, Veronika
dc.date.accessioned2020-08-22T07:03:51Z
dc.date.available2020-08-22T07:03:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13308
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá současným stavem a naznačením budoucích trendů školních knihoven v České republice. V práci jsou popsány základní oblasti školní knihovny a informačního centra: jejich funkce, prostorové vybavení a personální zajištění. Zmiňuje také problematiku související legislativy a uvádí k ní výhrady. Dále jsou zhodnoceny programy a projekty Evropské unie zaměřené na aplikaci informačních a komunikačních technologií. Práce obsahuje pět kapitol a pět tabulek. V Závěru je nastíněn budoucí vývoj, problémy a výzvy v oblasti školního knihovnictví. Na konci jsou vysvětleny použité zkratky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleŠkolní knihovny - současný stav a perspektivacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-17
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId36482
dc.title.translatedSchool libraries - present state and future perspectiveen_US
dc.contributor.refereeVášová, Lidmila
dc.identifier.aleph000820410
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá současným stavem a naznačením budoucích trendů školních knihoven v České republice. V práci jsou popsány základní oblasti školní knihovny a informačního centra: jejich funkce, prostorové vybavení a personální zajištění. Zmiňuje také problematiku související legislativy a uvádí k ní výhrady. Dále jsou zhodnoceny programy a projekty Evropské unie zaměřené na aplikaci informačních a komunikačních technologií. Práce obsahuje pět kapitol a pět tabulek. V Závěru je nastíněn budoucí vývoj, problémy a výzvy v oblasti školního knihovnictví. Na konci jsou vysvětleny použité zkratky.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990008204100106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV