Zobrazit minimální záznam

Settlers of Catan
dc.contributor.advisorZavoral, Filip
dc.creatorMalý, Jakub
dc.date.accessioned2017-04-06T10:44:02Z
dc.date.available2017-04-06T10:44:02Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13033
dc.description.abstractCílem předložené práce je převést známou deskovou hru Osadníci z Katanu do podoby počítačové hry pro dva až čtyři hráče pro hraní přes počítačovou síť. Nejprve jsou podrobně rozebrány aspekty deskové hry, které musí programátor brát v úvahu při návrhu podoby budoucího programu a rozboru několika možností, jak lze takovou to hru implementovat, zbytek práce je již věnován konkrétní implementaci jedné specifické hry - Osadníků z Katanu, popisu reprezentace komunikace, hráčů, hracího plánu a všech herních mechanismů a pravidel této hry.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the present work is to convert a wellknown board game Settlers of Catan into a computer game for two to four players playing over a computer network. Common aspects and attributes of board games that must be taken into consideration during the design of the program including several possibilities of implementation of such a game are covered in the first parts of this work. The rest of the work is devoted to the implementation of one particular game - Settlers of Catan, description of the communication, representation of players, game plan and all the game mechanisms and rules of the game.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleOsadníci z Katanucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-11
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId45802
dc.title.translatedSettlers of Catanen_US
dc.contributor.refereeParízek, Pavel
dc.identifier.aleph000851132
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem předložené práce je převést známou deskovou hru Osadníci z Katanu do podoby počítačové hry pro dva až čtyři hráče pro hraní přes počítačovou síť. Nejprve jsou podrobně rozebrány aspekty deskové hry, které musí programátor brát v úvahu při návrhu podoby budoucího programu a rozboru několika možností, jak lze takovou to hru implementovat, zbytek práce je již věnován konkrétní implementaci jedné specifické hry - Osadníků z Katanu, popisu reprezentace komunikace, hráčů, hracího plánu a všech herních mechanismů a pravidel této hry.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the present work is to convert a wellknown board game Settlers of Catan into a computer game for two to four players playing over a computer network. Common aspects and attributes of board games that must be taken into consideration during the design of the program including several possibilities of implementation of such a game are covered in the first parts of this work. The rest of the work is devoted to the implementation of one particular game - Settlers of Catan, description of the communication, representation of players, game plan and all the game mechanisms and rules of the game.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990008511320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV