Zobrazit minimální záznam

Asistant of pedagogue and the influence of his cooperation with teacher on the management of the pupil's learning activities
dc.contributor.advisorValášková Vincejová, Eva
dc.creatorVrbová, Nikola
dc.date.accessioned2021-08-03T08:03:08Z
dc.date.available2021-08-03T08:03:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/128117
dc.description.abstract(česky) Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat spolupráci asistenta pedagoga a učitele při řízení učebních činností žáka jak z pohledu asistenta pedagoga, tak i učitele. V teoretické části je věnována pozornost samotnému vymezení pozice asistenta pedagoga a učebních činností žáka ve výchovně vzdělávacím procesu. Dále specifikuje spolupráci asistenta pedagoga s učitelem, a to především jejich týmovou spolupráci a přípravu na výuku zahrnující společné plánování, realizaci a hodnocení. Empirická část je založena na kvantitativním výzkumu formou online dotazníkového šetření, které bylo vyhotoveno ve dvou provedení pro asistenty pedagoga a učitele. Na základě výsledků jsou zjištěny nejdůležitější podmínky a specifika spolupráce asistentů pedagoga s učiteli při řízení učebních činností žáka v rámci inkluzivního vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): The main aim of this diploma thesis is to chart the cooperation of the assistant of pedagogue and the teacher in the management of a pupil's learning activities from the point of view of both the assistant of pedagogue and the teacher. In the theoretical part, attention is paid to the very definition of the position of the assistant of pedagogue and the learning activities of the pupil in the educational process. It also specifies the cooperation of the assistant of pedagogue with the teacher, in particular their teamwork and preparation for learning, including joint planning, implementation and evaluation. The empirical part is based on quantitative research in the form of online questionnaire survey which was prepared in two versions for the assistants of pedagogue and the teachers. Based on the results, the most important conditions and specifics of the cooperation between assistants of pedagogue and teachers in the management of pupil's learning activities within inclusive education are identifieden_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectasistent pedagoga|učitel|spolupráce|žák|řízení učebních činností|kvantitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectassistant of pedagogue|teacher|cooperation|pupil|management of learning activities|quantitative researchen_US
dc.titleAsistent pedagoga a vliv jeho spolupráce s učitelem na řízení učebních činností žákacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-03
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId231544
dc.title.translatedAsistant of pedagogue and the influence of his cooperation with teacher on the management of the pupil's learning activitiesen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky) Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat spolupráci asistenta pedagoga a učitele při řízení učebních činností žáka jak z pohledu asistenta pedagoga, tak i učitele. V teoretické části je věnována pozornost samotnému vymezení pozice asistenta pedagoga a učebních činností žáka ve výchovně vzdělávacím procesu. Dále specifikuje spolupráci asistenta pedagoga s učitelem, a to především jejich týmovou spolupráci a přípravu na výuku zahrnující společné plánování, realizaci a hodnocení. Empirická část je založena na kvantitativním výzkumu formou online dotazníkového šetření, které bylo vyhotoveno ve dvou provedení pro asistenty pedagoga a učitele. Na základě výsledků jsou zjištěny nejdůležitější podmínky a specifika spolupráce asistentů pedagoga s učiteli při řízení učebních činností žáka v rámci inkluzivního vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): The main aim of this diploma thesis is to chart the cooperation of the assistant of pedagogue and the teacher in the management of a pupil's learning activities from the point of view of both the assistant of pedagogue and the teacher. In the theoretical part, attention is paid to the very definition of the position of the assistant of pedagogue and the learning activities of the pupil in the educational process. It also specifies the cooperation of the assistant of pedagogue with the teacher, in particular their teamwork and preparation for learning, including joint planning, implementation and evaluation. The empirical part is based on quantitative research in the form of online questionnaire survey which was prepared in two versions for the assistants of pedagogue and the teachers. Based on the results, the most important conditions and specifics of the cooperation between assistants of pedagogue and teachers in the management of pupil's learning activities within inclusive education are identifieden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV