dc.contributor.advisor | Slussareff, Michaela | |
dc.creator | Melichová, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2021-08-03T07:57:31Z | |
dc.date.available | 2021-08-03T07:57:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/128088 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomové práce uvádí do problematiky žákovských knížek a školních informačních systémů. V závěru popisuje vybraný školní informační systém Bakaláři, který je předmětem výzkumu. Výzkumná část se zabývá pohledem pedagogů na elektronické žákovské knížky ve školství, na jejich hodnocení a využívání systému Bakaláři. Pro sběr výzkumných dat proběhl prostřednictvím dotazníkové šetření. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The theoretical part of the diploma thesis introduces the issue of gradebooks and school information systems. Finally, it describes the selected school information system Bakaláři, which is the subject of research. The research part deals with the view of teachers on online record books in education, on their evaluation and use of the Bachelors system. To collect research data, it was conducted through a questionnaire survey. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | školní informační systém|systém|žákovská knížka|elektronická žákovská knížka|učitelé|pohled učitelů|školy | cs_CZ |
dc.subject | school information system|system|gradebook|online record book|teachers|viewpoint of teachers|schools | en_US |
dc.title | Systémy elektronických žákovských knížek z pohledu učitelů | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-06-21 | |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
dc.description.department | Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 222086 | |
dc.title.translated | Pupils' record book systems from the viewpoint of teachers | en_US |
dc.contributor.referee | Černý, Michal | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information and Library Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Teoretická část diplomové práce uvádí do problematiky žákovských knížek a školních informačních systémů. V závěru popisuje vybraný školní informační systém Bakaláři, který je předmětem výzkumu. Výzkumná část se zabývá pohledem pedagogů na elektronické žákovské knížky ve školství, na jejich hodnocení a využívání systému Bakaláři. Pro sběr výzkumných dat proběhl prostřednictvím dotazníkové šetření. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theoretical part of the diploma thesis introduces the issue of gradebooks and school information systems. Finally, it describes the selected school information system Bakaláři, which is the subject of research. The research part deals with the view of teachers on online record books in education, on their evaluation and use of the Bachelors system. To collect research data, it was conducted through a questionnaire survey. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |