Zobrazit minimální záznam

The role of advertising in the life of pensioners
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorHoráková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-07-16T10:03:42Z
dc.date.available2021-07-16T10:03:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127683
dc.description.abstractTéma diplomové práce Role reklamy v životě seniorů se věnuje českým seniorům a zabývá se jednotlivými aspekty jejich vztahu s reklamním sdělením. První část diplomové práce se zabývá teoretickým obsahem, který popisuje publikum z pohledu obecné roviny, historie, nových médií a vybraných výzkumů. Další kapitola se soustředí na samotné seniory, kde se snažím vymezit základní pojmy, které jsou s nimi spojené jak z pohledu sociologie, tak i z pohledu životního stylu této starší generace. Prostor je zde věnován i spotřebnímu chování seniorů, které je ovlivněno určitými aspekty, které se odvíjí od jednotlivých životních etap. Aby práce byla kontextově ucelená, je zde i kapitola o reklamě a jednotlivých reklamních médií. Praktická část diplomové práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který se týkal vlivu reklamního sdělení na seniory. Do dotazníku byly zařazeny otázky, které vyplynuly z poznatků získaných z teoretické části. Otázky se mimo jiné ptaly na zdroj reklamního sdělení, se kterým se senioři nejčastěji setkávají, na dostatečnou nabídku produktů a služeb pro seniory nebo na to, jaká má být podle seniorů reklama, aby jí více důvěřovali. Na základě získaných odpovědí, bylo zpracované vyhodnocení, které odpovědělo na téma mé diplomové práce - a to, zda reklamní sdělení hraje roli v životě seniorů.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of the diploma thesis The role of advertising in the life of pensioners dedicates to czech pensioners and deals with an individual aspects of their relationship with advertising. The first part of the diploma thesis deals with the theoretical concent, which desribes the audience from the general perspective, history, new media and selected researches. The next chapter focuses on the pensioners themselves. I try here to define the basic concepts that are associated with them in terms of sociology and lifestyle of this older generation. The space is also devoted to the consumer beviour of pensioners, which is influenced by certain aspects of their lives. There is also a chapter about advertising and individual advertising media because of context the diploma thesis. The practical part of the diploma thesis is the evaluation of quantitative research, which concerned the influence of advertising messages on pensioners. The questionnaire included questions that emerged from the theoretical part. The questions asked about the source of the advertising message, the sufficient offer of products and services or what advertising should look like to make it more trustworthy. Based on the answers an evaluation was prepared, which answered the topic of my diploma thehis - whether the advertising...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReklamní sdělenícs_CZ
dc.subjectreklamní médiacs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectspotřební chovánícs_CZ
dc.subjectseniořics_CZ
dc.subjectpublikumcs_CZ
dc.subjectkvantitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectAdvertising messageen_US
dc.subjectadvertising mediaen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectconsumer behaviouren_US
dc.subjectpensionersen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.subjectquantitative researchen_US
dc.titleRole reklamy v životě seniorůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-25
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229090
dc.title.translatedThe role of advertising in the life of pensionersen_US
dc.contributor.refereeWolák, Radim
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTéma diplomové práce Role reklamy v životě seniorů se věnuje českým seniorům a zabývá se jednotlivými aspekty jejich vztahu s reklamním sdělením. První část diplomové práce se zabývá teoretickým obsahem, který popisuje publikum z pohledu obecné roviny, historie, nových médií a vybraných výzkumů. Další kapitola se soustředí na samotné seniory, kde se snažím vymezit základní pojmy, které jsou s nimi spojené jak z pohledu sociologie, tak i z pohledu životního stylu této starší generace. Prostor je zde věnován i spotřebnímu chování seniorů, které je ovlivněno určitými aspekty, které se odvíjí od jednotlivých životních etap. Aby práce byla kontextově ucelená, je zde i kapitola o reklamě a jednotlivých reklamních médií. Praktická část diplomové práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který se týkal vlivu reklamního sdělení na seniory. Do dotazníku byly zařazeny otázky, které vyplynuly z poznatků získaných z teoretické části. Otázky se mimo jiné ptaly na zdroj reklamního sdělení, se kterým se senioři nejčastěji setkávají, na dostatečnou nabídku produktů a služeb pro seniory nebo na to, jaká má být podle seniorů reklama, aby jí více důvěřovali. Na základě získaných odpovědí, bylo zpracované vyhodnocení, které odpovědělo na téma mé diplomové práce - a to, zda reklamní sdělení hraje roli v životě seniorů.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the diploma thesis The role of advertising in the life of pensioners dedicates to czech pensioners and deals with an individual aspects of their relationship with advertising. The first part of the diploma thesis deals with the theoretical concent, which desribes the audience from the general perspective, history, new media and selected researches. The next chapter focuses on the pensioners themselves. I try here to define the basic concepts that are associated with them in terms of sociology and lifestyle of this older generation. The space is also devoted to the consumer beviour of pensioners, which is influenced by certain aspects of their lives. There is also a chapter about advertising and individual advertising media because of context the diploma thesis. The practical part of the diploma thesis is the evaluation of quantitative research, which concerned the influence of advertising messages on pensioners. The questionnaire included questions that emerged from the theoretical part. The questions asked about the source of the advertising message, the sufficient offer of products and services or what advertising should look like to make it more trustworthy. Based on the answers an evaluation was prepared, which answered the topic of my diploma thehis - whether the advertising...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV