Zobrazit minimální záznam

The pricing environment of the media market of OOH advertising in the Czech Republic
dc.contributor.advisorPekárek, Aleš
dc.creatorVotruba, Daniel
dc.date.accessioned2021-07-14T22:20:52Z
dc.date.available2021-07-14T22:20:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127597
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis analyses the pricing environment of the OOH advertising media market in the Czech Republic. In the theoretical part, it introduces the concept of marketing and marketing communication, but also touches upon advertising as such and its role in society, which is in many cases controversial. Furthermore, this thesis focuses on a specific communication channel, namely outdoor advertising. It presents its history, development and current trends. It describes the various types of formats offered on the Czech market, including innovative and alternative ones, but also presents the current problems and limitations associated with this medium. Even so, advertisers are currently investing significant sums in standard OOH advertising formats and suppliers are trying to collect increasingly accurate data to increase the effectiveness of this communication channel. The supply of outdoor advertising operators in the Czech market is concentrated in a few large players. The specific demand and offer of OOH advertising suppliers is presented in the practical section in parallel with the offer of the media agencies contacted. In this part, it is analysed and evaluated how the outdoor advertising market reacts in terms of price to the advertising demand of advertisers. The author focuses on the main and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectOOHcs_CZ
dc.subjectmediální prostředícs_CZ
dc.subjectcenotvorbacs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectoutdoorová reklamacs_CZ
dc.subjectinovativní formátycs_CZ
dc.subjectinzertní plochycs_CZ
dc.subjectproblematika OOHcs_CZ
dc.subjectOOHen_US
dc.subjectmedia environmenten_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectoutdoor advertisingen_US
dc.subjectinnovative formatsen_US
dc.subjectadvertising spaceen_US
dc.subjectOOH mattersen_US
dc.titleCenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId216973
dc.title.translatedThe pricing environment of the media market of OOH advertising in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis analyses the pricing environment of the OOH advertising media market in the Czech Republic. In the theoretical part, it introduces the concept of marketing and marketing communication, but also touches upon advertising as such and its role in society, which is in many cases controversial. Furthermore, this thesis focuses on a specific communication channel, namely outdoor advertising. It presents its history, development and current trends. It describes the various types of formats offered on the Czech market, including innovative and alternative ones, but also presents the current problems and limitations associated with this medium. Even so, advertisers are currently investing significant sums in standard OOH advertising formats and suppliers are trying to collect increasingly accurate data to increase the effectiveness of this communication channel. The supply of outdoor advertising operators in the Czech market is concentrated in a few large players. The specific demand and offer of OOH advertising suppliers is presented in the practical section in parallel with the offer of the media agencies contacted. In this part, it is analysed and evaluated how the outdoor advertising market reacts in terms of price to the advertising demand of advertisers. The author focuses on the main and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeF
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV