Zobrazit minimální záznam

Influencers and their perceptions of authenticity and credibility on social media
dc.contributor.advisorVochocová, Lenka
dc.creatorBártová, Adéla
dc.date.accessioned2021-07-14T07:01:23Z
dc.date.available2021-07-14T07:01:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127529
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje fenoménu influencerů v oblasti životního stylu a faktorům autenticity a důvěryhodnosti. Cílem práce je přiblížit pohled samotné komunity na problematiku již zmíněných faktorů v oblasti sociálních sítí a zároveň zjistit, zda existují konkrétní strategie pro jejich dosažení. Kromě toho si práce také klade za cíl prozkoumat, jakou roli hraje autenticita a důvěryhodnost pro komerční subjekty, konkrétně pro marketingové expertky. V úvodu práce vysvětluji pojem influencer, s tím spojený influencer marketing a jaké faktory mohou ovlivnit úspěšnost influencerů. V druhé kapitole se zaměřuji na sociální sítě, jak jejich příchod ovlivnil mediální sféru aobjasňuji pozitiva inegativa, která se sjejich existencí pojí. Dále věnuji pozornost autenticitě a důvěryhodnosti, dvěma zásadním faktorům pro tuto diplomovou práci. Vysvětluji jejich význam, přibližuji dosud definované indikátory pro jejich odhalení a také přibližuji dosud zjištěné strategie, které influenceři využívají. Praktická část práce je založena na kvalitativní metodě polostrukturovaných rozhovorů se šesti vybranými influencerkami, které svou tvorbu věnují primárně životnímu stylu, a čtyřmi marketingovými expertkami. Analýza dat poskytuje vhled do prostředí influencerů, zpohledu vybraných respondentek a objasňuje jejich vnímání...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis is devoted to the phenomenon of lifestyle influencers and the factors of authenticity and credibility. The work aims to bring the view of the community itself on the issue of the already mentioned factors in the field of social media and at the same time to find out whether there are specific strategies for their achievement. In addition, the work also aims to explore the role of authenticity and credibility for commercial entities, specifically for marketing experts. In the introduction, I explain the concept of influencers, the associated influencer marketing, and what factors can affect the success of influencers. In the second chapter, I focus on social media, how their arrival has affected the media sphere, and clarify the positives and negatives that are associated with their existence. I also pay attention to authenticity and credibility, two fundamental factors for this thesis. I explain their meaning, I present the indicators that have been defined so far for their detection and I also approach the specific strategies that are used by influencers. The practical part of the work is based on a qualitative method of semi-structured interviews with six selected lifestyle influencers and four marketing experts. Data analysis provides insight into the environment of influencers, from...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleInfluenceři a jejich pohled na autenticitu a důvěryhodnost na sociálních sítíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229045
dc.title.translatedInfluencers and their perceptions of authenticity and credibility on social mediaen_US
dc.contributor.refereeReifová, Irena
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se věnuje fenoménu influencerů v oblasti životního stylu a faktorům autenticity a důvěryhodnosti. Cílem práce je přiblížit pohled samotné komunity na problematiku již zmíněných faktorů v oblasti sociálních sítí a zároveň zjistit, zda existují konkrétní strategie pro jejich dosažení. Kromě toho si práce také klade za cíl prozkoumat, jakou roli hraje autenticita a důvěryhodnost pro komerční subjekty, konkrétně pro marketingové expertky. V úvodu práce vysvětluji pojem influencer, s tím spojený influencer marketing a jaké faktory mohou ovlivnit úspěšnost influencerů. V druhé kapitole se zaměřuji na sociální sítě, jak jejich příchod ovlivnil mediální sféru aobjasňuji pozitiva inegativa, která se sjejich existencí pojí. Dále věnuji pozornost autenticitě a důvěryhodnosti, dvěma zásadním faktorům pro tuto diplomovou práci. Vysvětluji jejich význam, přibližuji dosud definované indikátory pro jejich odhalení a také přibližuji dosud zjištěné strategie, které influenceři využívají. Praktická část práce je založena na kvalitativní metodě polostrukturovaných rozhovorů se šesti vybranými influencerkami, které svou tvorbu věnují primárně životnímu stylu, a čtyřmi marketingovými expertkami. Analýza dat poskytuje vhled do prostředí influencerů, zpohledu vybraných respondentek a objasňuje jejich vnímání...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is devoted to the phenomenon of lifestyle influencers and the factors of authenticity and credibility. The work aims to bring the view of the community itself on the issue of the already mentioned factors in the field of social media and at the same time to find out whether there are specific strategies for their achievement. In addition, the work also aims to explore the role of authenticity and credibility for commercial entities, specifically for marketing experts. In the introduction, I explain the concept of influencers, the associated influencer marketing, and what factors can affect the success of influencers. In the second chapter, I focus on social media, how their arrival has affected the media sphere, and clarify the positives and negatives that are associated with their existence. I also pay attention to authenticity and credibility, two fundamental factors for this thesis. I explain their meaning, I present the indicators that have been defined so far for their detection and I also approach the specific strategies that are used by influencers. The practical part of the work is based on a qualitative method of semi-structured interviews with six selected lifestyle influencers and four marketing experts. Data analysis provides insight into the environment of influencers, from...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV