Zobrazit minimální záznam

Comparison of outdoor experiences amongst children from alternative and traditional schools during covid-19
dc.contributor.advisorBačáková, Radka
dc.creatorPřibylová, Anežka
dc.date.accessioned2021-07-14T06:47:07Z
dc.date.available2021-07-14T06:47:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127457
dc.description.abstractNázev: Porovnání outdoorových zážitků u dětí z alternativních a tradičních škol v době koronaviru Cíle: Cílem této práce bylo porovnat volnočasové vyžití dětí z alternativních a tradičních škol a jejich zkušenosti s outdoorovými aktivitami a tím zjistit, jak moc se v této problematice rodiny dětí liší. Metody: Jedná se o výzkumnou studii. Ke zjištění zkušeností s outdoorovými aktivitami dětí byla použita anketa o 4 otázkách. Ta byla rozdána ve dvou základních školách v Semilech, v tradiční a v alternativní ZŠ. Cílovou skupinou byli žáci 5. tříd ve věku 10 až 11 let. Výzkumu se celkem zúčastnilo 40 respondentů. Výsledky: Žáci alternativní školy na základě vyhodnocení ankety prokázali více zkušeností s outdoorovými aktivitami než žáci z tradiční školy. Závěr: Náš výzkum neprokázal, že by žáci navštěvující alternativní školu pocházeli z rodin, které jsou více sportovně založené. Klíčová slova: outdoorové aktivity, alternativní vzdělávání, školství, volnočasové aktivitycs_CZ
dc.description.abstractTitle: Comparison of outdoor experiences amongst children from alternative and traditional schools during covid 19 Objectives: Purpose of this thesis was to examine freetime and outdoor activities of children from alternative and traditional schools and then compare the differences within the children's families. Methods: It is a research thesis. A poll containing 4 questions was used to examine the experiences with outdoor activities within the pupils. It was distributed in two Semily elementary schools. Traditional and alternative elementary school. The aiming group were pupils from 5th grade in the age of 10-11. The research was attended by 40 pupils. Results: Based on the poll, the pupils from alternative school showed more experiences with outdoor activities than the pupils from traditional school. Conclusion: Despite the results, the research didn't show that children from alternative schools were from families with more sporty backround. Keywords: outdoor activities, alternative education, education, freetime activitiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectoutdoorové aktivitycs_CZ
dc.subjectalternativní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectškolstvícs_CZ
dc.subjectvolnočasové aktivitycs_CZ
dc.subjectoutdoor activitiesen_US
dc.subjectalternative educationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectfreetime activitiesen_US
dc.titlePorovnání outdoorových zážitků u dětí z alternativních a tradičních škol v době koronavirucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-23
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId214769
dc.title.translatedComparison of outdoor experiences amongst children from alternative and traditional schools during covid-19en_US
dc.contributor.refereePsohlavec, Lukáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Porovnání outdoorových zážitků u dětí z alternativních a tradičních škol v době koronaviru Cíle: Cílem této práce bylo porovnat volnočasové vyžití dětí z alternativních a tradičních škol a jejich zkušenosti s outdoorovými aktivitami a tím zjistit, jak moc se v této problematice rodiny dětí liší. Metody: Jedná se o výzkumnou studii. Ke zjištění zkušeností s outdoorovými aktivitami dětí byla použita anketa o 4 otázkách. Ta byla rozdána ve dvou základních školách v Semilech, v tradiční a v alternativní ZŠ. Cílovou skupinou byli žáci 5. tříd ve věku 10 až 11 let. Výzkumu se celkem zúčastnilo 40 respondentů. Výsledky: Žáci alternativní školy na základě vyhodnocení ankety prokázali více zkušeností s outdoorovými aktivitami než žáci z tradiční školy. Závěr: Náš výzkum neprokázal, že by žáci navštěvující alternativní školu pocházeli z rodin, které jsou více sportovně založené. Klíčová slova: outdoorové aktivity, alternativní vzdělávání, školství, volnočasové aktivitycs_CZ
uk.abstract.enTitle: Comparison of outdoor experiences amongst children from alternative and traditional schools during covid 19 Objectives: Purpose of this thesis was to examine freetime and outdoor activities of children from alternative and traditional schools and then compare the differences within the children's families. Methods: It is a research thesis. A poll containing 4 questions was used to examine the experiences with outdoor activities within the pupils. It was distributed in two Semily elementary schools. Traditional and alternative elementary school. The aiming group were pupils from 5th grade in the age of 10-11. The research was attended by 40 pupils. Results: Based on the poll, the pupils from alternative school showed more experiences with outdoor activities than the pupils from traditional school. Conclusion: Despite the results, the research didn't show that children from alternative schools were from families with more sporty backround. Keywords: outdoor activities, alternative education, education, freetime activitiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV