Show simple item record

Competence profile of taekwondo coach
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorUhlíř, Jan
dc.date.accessioned2021-07-13T06:26:50Z
dc.date.available2021-07-13T06:26:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127334
dc.description.abstractNázev: Kompetenční profil trenéra taekwonda Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompetenční profil trenéra taekwonda z pohledu svěřenců taekwondo a porovnat důležitost jednotlivých kompetencí mezi dětmi-dospělými a závodníky- rekreačními taekwondisty. Metody: K vytvoření kompetenčního profilu trenéra taekwonda je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně formou elektronického dotazování svěřenců taekwondo a kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaných rozhovorů s trenéry klubů taekwondo a prezidentem svazu taekwondo. Výsledky: Vytvořený kompetenční profil obsahuje celkem 20 nejdůležitějších kompetencí ze tří oblastí: charakteristika osobnosti (čestný, důvěryhodný, důsledný, empatický, přátelský, psychicky odolný, spravedlivý a zodpovědný), schopnosti a dovednosti (dochvilnost, komunikativnost, organizační schopnosti, řešení krizových situací, schopnost analyzovat chyby, schopnost motivovat, schopnost vysvětlit, schopnost vytvořit tréninkový plán a zpětná vazba) a vzdělání a znalosti (znalost pravidel taekwondo a znalost zdravovědy). Zároveň byl vytvořen druhý kompetenční profil, který nahrazuje některé kompetence z původního profilu kompetencemi, které dle respondentů trenérům chybí (2. trenérská třída, samovzdělávání, schopnost spolupracovat s...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The competency profile of a taekwondo coach. Objective: The main objective of this thesis is to create a competency profile of a taekwondo coach from the view of taekwondo trustees and to compare the importance of each competences between the categories children and adults, competitors and recreational taekwondists. Methods: The method used to create a competency profile of a taekwondo coach in this thesis is a quantitative research, specifically in the form of an electronic inquiry of the trustees and then a qualitative research through half-structured interviews with taekwondo club coaches and the president of the taekwondo union. Results: The created competency profile includes a total of 20 most important competences from three main areas: personality characteristics (honest, trustworthy, consistent, empathetic, friendly, mentally resilient, fair and responsible), skills and abilities (punctuality, communicativeness, organizational skills, critical situation solving skills, the ability to analyze mistakes, the ability to motivate, the ability to explain, the ability to create a training plan and feedback) and education and knowledge (the knowledge of taekwondo rules and hygienics). Concurrently a second competency profile was created, replacing some of the competences from the first...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjecttaekwondo,trenércs_CZ
dc.subjectosobnostcs_CZ
dc.subjectcompetence profileen_US
dc.subjecttaekwondoen_US
dc.subjecttraineren_US
dc.subjectpersonalityen_US
dc.titleKompetenční profil trenéra taekwondacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-22
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId212643
dc.title.translatedCompetence profile of taekwondo coachen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Kompetenční profil trenéra taekwonda Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompetenční profil trenéra taekwonda z pohledu svěřenců taekwondo a porovnat důležitost jednotlivých kompetencí mezi dětmi-dospělými a závodníky- rekreačními taekwondisty. Metody: K vytvoření kompetenčního profilu trenéra taekwonda je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně formou elektronického dotazování svěřenců taekwondo a kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaných rozhovorů s trenéry klubů taekwondo a prezidentem svazu taekwondo. Výsledky: Vytvořený kompetenční profil obsahuje celkem 20 nejdůležitějších kompetencí ze tří oblastí: charakteristika osobnosti (čestný, důvěryhodný, důsledný, empatický, přátelský, psychicky odolný, spravedlivý a zodpovědný), schopnosti a dovednosti (dochvilnost, komunikativnost, organizační schopnosti, řešení krizových situací, schopnost analyzovat chyby, schopnost motivovat, schopnost vysvětlit, schopnost vytvořit tréninkový plán a zpětná vazba) a vzdělání a znalosti (znalost pravidel taekwondo a znalost zdravovědy). Zároveň byl vytvořen druhý kompetenční profil, který nahrazuje některé kompetence z původního profilu kompetencemi, které dle respondentů trenérům chybí (2. trenérská třída, samovzdělávání, schopnost spolupracovat s...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The competency profile of a taekwondo coach. Objective: The main objective of this thesis is to create a competency profile of a taekwondo coach from the view of taekwondo trustees and to compare the importance of each competences between the categories children and adults, competitors and recreational taekwondists. Methods: The method used to create a competency profile of a taekwondo coach in this thesis is a quantitative research, specifically in the form of an electronic inquiry of the trustees and then a qualitative research through half-structured interviews with taekwondo club coaches and the president of the taekwondo union. Results: The created competency profile includes a total of 20 most important competences from three main areas: personality characteristics (honest, trustworthy, consistent, empathetic, friendly, mentally resilient, fair and responsible), skills and abilities (punctuality, communicativeness, organizational skills, critical situation solving skills, the ability to analyze mistakes, the ability to motivate, the ability to explain, the ability to create a training plan and feedback) and education and knowledge (the knowledge of taekwondo rules and hygienics). Concurrently a second competency profile was created, replacing some of the competences from the first...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV