Show simple item record

Marketing research of purchasing behaviour of sportsmen during the Covid-19 pandemics
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorVečlová, Barbora
dc.date.accessioned2021-07-10T10:00:51Z
dc.date.available2021-07-10T10:00:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127211
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pandemie onemocnění Covid-19 ovlivnila nákupní chování sportovců a jejich sportovní aktivitu. Dále pozoruje také přesun nákupů sportovních produktů a přemístění sportovních aktivit do online prostředí. Metody: V této bakalářské práci je použita kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně elektronická forma dotazování. Na základě výsledků, které ze sesbíraných dat vyplývají, jsou následně porovnávána především dvě období: období jednoho roku před propuknutím onemocnění Covid-19 v ČR a období jednoho roku po propuknutí onemocnění Covid-19 v ČR. Výsledky: Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření, bylo popsáno, jak se v důsledku pandemie onemocnění Covid-19 změnilo nákupní chování a sportovní aktivita respondentů. Podrobné výsledky jsou rozepsány v kapitole Výsledky. Výsledky této bakalářské práce mohou pomoci firmám přizpůsobit jejich podnikání této nově vzniklé situaci na trhu. Klíčová slova: nákupní chování, sportovec, sportovní produkty, pandemie, Covid-19, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research on purchasing behaviour of athletes during Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to find out, how Covid-19 pandemic affected purchasing behaviour of athletes and their sports activity. It also analyses transfer of purchasing of sports products and transfer of sports activities to the online. Methods: In this bachelor thesis is used a quantitative research method, specifically an electronic method of questioning. Based on its results are compared two periods: one year period before the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic and one year period after the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic. Results: Based on the data obtained from the questionnaire survey, it was described how the purchasing behaviour and sports activity of the respondents changed due to the Covid-19 pandemic. Detailed results are described in the chapter called Results. The results of this bachelor thesis can help companies adapt their business to this new market situation. Keywords: purchasing behaviour, athletes, sports products, pandemic, Covid-19, marketing researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectnákupní chovánícs_CZ
dc.subjectsportoveccs_CZ
dc.subjectsportovní produktycs_CZ
dc.subjectpandemiecs_CZ
dc.subjectCovid-19cs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectpurchasing behaviouren_US
dc.subjectathletesen_US
dc.subjectsports productsen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleMarketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentKatedra jazykůcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId227091
dc.title.translatedMarketing research of purchasing behaviour of sportsmen during the Covid-19 pandemicsen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra jazykůcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pandemie onemocnění Covid-19 ovlivnila nákupní chování sportovců a jejich sportovní aktivitu. Dále pozoruje také přesun nákupů sportovních produktů a přemístění sportovních aktivit do online prostředí. Metody: V této bakalářské práci je použita kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně elektronická forma dotazování. Na základě výsledků, které ze sesbíraných dat vyplývají, jsou následně porovnávána především dvě období: období jednoho roku před propuknutím onemocnění Covid-19 v ČR a období jednoho roku po propuknutí onemocnění Covid-19 v ČR. Výsledky: Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření, bylo popsáno, jak se v důsledku pandemie onemocnění Covid-19 změnilo nákupní chování a sportovní aktivita respondentů. Podrobné výsledky jsou rozepsány v kapitole Výsledky. Výsledky této bakalářské práce mohou pomoci firmám přizpůsobit jejich podnikání této nově vzniklé situaci na trhu. Klíčová slova: nákupní chování, sportovec, sportovní produkty, pandemie, Covid-19, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research on purchasing behaviour of athletes during Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to find out, how Covid-19 pandemic affected purchasing behaviour of athletes and their sports activity. It also analyses transfer of purchasing of sports products and transfer of sports activities to the online. Methods: In this bachelor thesis is used a quantitative research method, specifically an electronic method of questioning. Based on its results are compared two periods: one year period before the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic and one year period after the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic. Results: Based on the data obtained from the questionnaire survey, it was described how the purchasing behaviour and sports activity of the respondents changed due to the Covid-19 pandemic. Detailed results are described in the chapter called Results. The results of this bachelor thesis can help companies adapt their business to this new market situation. Keywords: purchasing behaviour, athletes, sports products, pandemic, Covid-19, marketing researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra jazykůcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV