Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19.
Marketing research of purchasing behaviour of sportsmen during the Covid-19 pandemics
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127211Identifikátory
SIS: 227091
Kolekce
- Kvalifikační práce [8347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra jazyků
Datum obhajoby
17. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
nákupní chování, sportovec, sportovní produkty, pandemie, Covid-19, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
purchasing behaviour, athletes, sports products, pandemic, Covid-19, marketing researchNázev: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pandemie onemocnění Covid-19 ovlivnila nákupní chování sportovců a jejich sportovní aktivitu. Dále pozoruje také přesun nákupů sportovních produktů a přemístění sportovních aktivit do online prostředí. Metody: V této bakalářské práci je použita kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně elektronická forma dotazování. Na základě výsledků, které ze sesbíraných dat vyplývají, jsou následně porovnávána především dvě období: období jednoho roku před propuknutím onemocnění Covid-19 v ČR a období jednoho roku po propuknutí onemocnění Covid-19 v ČR. Výsledky: Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření, bylo popsáno, jak se v důsledku pandemie onemocnění Covid-19 změnilo nákupní chování a sportovní aktivita respondentů. Podrobné výsledky jsou rozepsány v kapitole Výsledky. Výsledky této bakalářské práce mohou pomoci firmám přizpůsobit jejich podnikání této nově vzniklé situaci na trhu. Klíčová slova: nákupní chování, sportovec, sportovní produkty, pandemie, Covid-19, marketingový výzkum
Title: Marketing research on purchasing behaviour of athletes during Covid-19 pandemic Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to find out, how Covid-19 pandemic affected purchasing behaviour of athletes and their sports activity. It also analyses transfer of purchasing of sports products and transfer of sports activities to the online. Methods: In this bachelor thesis is used a quantitative research method, specifically an electronic method of questioning. Based on its results are compared two periods: one year period before the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic and one year period after the beginning of illness Covid-19 in the Czech Republic. Results: Based on the data obtained from the questionnaire survey, it was described how the purchasing behaviour and sports activity of the respondents changed due to the Covid-19 pandemic. Detailed results are described in the chapter called Results. The results of this bachelor thesis can help companies adapt their business to this new market situation. Keywords: purchasing behaviour, athletes, sports products, pandemic, Covid-19, marketing research