Zobrazit minimální záznam

Analysis of the Do So political campaign in Trinidad and Tobago with an emphasis on cultural context (case study)
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorSojková, Nikola
dc.date.accessioned2021-07-08T07:58:18Z
dc.date.available2021-07-08T07:58:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127166
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectkampaň Do Socs_CZ
dc.subjectkaribská kulturacs_CZ
dc.subjectparlamentní volby 2010cs_CZ
dc.subjectpolitická kampaňcs_CZ
dc.subjectstrana PNMcs_CZ
dc.subjectstrana UNCcs_CZ
dc.subjectStrategic Communication Laboratories Groupcs_CZ
dc.subjectTrinidad a Tobagocs_CZ
dc.subjectCaribbean cultureen_US
dc.subjectDo So campaignen_US
dc.subjectgeneral elections 2010en_US
dc.subjectPNM partyen_US
dc.subjectpolitical campaignen_US
dc.subjectStrategic Communication Laboratories Groupen_US
dc.subjectTrinidad and Tobagoen_US
dc.subjectUNC partyen_US
dc.titleAnalýza politické kampaně Do So na Trinidadě a Tobago s důrazem na kulturní kontext (případová studie)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229404
dc.title.translatedAnalysis of the Do So political campaign in Trinidad and Tobago with an emphasis on cultural context (case study)en_US
dc.contributor.refereeKonrádová, Marcela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV