Show simple item record

Impact of Smart Bidding strategy Target ROAS in PPC search on the efficiency of marketing communication
dc.contributor.advisorVranka, Marek
dc.creatorVíšek, Vojtěch
dc.date.accessioned2021-07-08T07:41:06Z
dc.date.available2021-07-08T07:41:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127079
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPPCcs_CZ
dc.subjectBidovací strategiecs_CZ
dc.subjectReklama ve vyhledávánícs_CZ
dc.subjectSmart Biddingcs_CZ
dc.subjectTarget ROAScs_CZ
dc.subjecteCPCcs_CZ
dc.subjectAutomatizované bidovací strategiecs_CZ
dc.subjectGoogle Adscs_CZ
dc.subjectSEMcs_CZ
dc.subjectVýkonnostní marketingcs_CZ
dc.subjectEfektivita marketingucs_CZ
dc.subjectPPCen_US
dc.subjectBid strategiesen_US
dc.subjectSearch adsen_US
dc.subjectSmart Biddingen_US
dc.subjectTarget ROASen_US
dc.subjecteCPCen_US
dc.subjectAutomated bid strategiesen_US
dc.subjectGoogle Adsen_US
dc.subjectSEMen_US
dc.subjectPerformance marketingen_US
dc.subjectMarketing effectivnessen_US
dc.titleVliv Smart Bidding strategie Target ROAS v PPC ve vyhledávání na efektivitu marketingové komunikacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229417
dc.title.translatedImpact of Smart Bidding strategy Target ROAS in PPC search on the efficiency of marketing communicationen_US
dc.contributor.refereeKoblovský, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV