Vliv Smart Bidding strategie Target ROAS v PPC ve vyhledávání na efektivitu marketingové komunikace
Impact of Smart Bidding strategy Target ROAS in PPC search on the efficiency of marketing communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127079Identifikátory
SIS: 229417
Kolekce
- Kvalifikační práce [19604]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koblovský, Petr
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
PPC, Bidovací strategie, Reklama ve vyhledávání, Smart Bidding, Target ROAS, eCPC, Automatizované bidovací strategie, Google Ads, SEM, Výkonnostní marketing, Efektivita marketinguKlíčová slova (anglicky)
PPC, Bid strategies, Search ads, Smart Bidding, Target ROAS, eCPC, Automated bid strategies, Google Ads, SEM, Performance marketing, Marketing effectivnessCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Stratégia značky Redken - modifikácia B2B orientácie podniku smerom k B2C
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLacková, Karina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 21. 6. 2022The main topic of this thesis is the modification of the Redken brand strategy from B2B to B2C orientation. Within the theoretical part, the current beauty market is primarily examined. The most important factors influencing ... -
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJohánková, Renata (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 19. 5. 2016V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie ... -
Verbal communication strategies in English as a foreign language
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČervenková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 10. 9. 2018It is desirable that language learners develop their strategic competence, which allows them to communicate the intended meaning when facing breakdowns in communication. One of the manifestations of strategic competence ...
