Show simple item record

Comparison of the campaingns of Zuzana Čaputová and Maroš Šefčovič in the second round of the Slovak presidential election in 2019
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorFlorián, Petr
dc.date.accessioned2021-07-08T07:33:16Z
dc.date.available2021-07-08T07:33:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127039
dc.description.abstractPráce se věnuje představení a porovnání kampaní dvou nejúspěšnějších kandidátů v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2019 Zuzany Čaputové a Maroše Šefčoviče. Hlavním cílem práce je popsání obou kampaní z a jejich vzájemné porovnání. Okrajově je cílem také zjistit, jestli v komunikaci kandidátů proběhly mezi prvním a druhým kolem voleb nějaké zásadní změny. V teoretické části bakalářská práce představuje základní aspekty politického marketingu, které jsou důležité pro pochopení celé problematiky. V této části se také zaměřuje na právní problematiku prezidentského systému a předvolebních kampaní na Slovensku. Je zde také stručně představeno první kolo. Hlavní část práce se zaměřuje přímo na kampaně jednotlivých kandidátů, motivaci k volbě voličů a v závěru stručně shrnuje, co v kampaních fungovalo.cs_CZ
dc.description.abstractThe assignment focuses on the campaigns of Zuzana Čaputová and Maroš Šefčovič in the Slovak presidential elections in 2019. The main objective is to describe the campaign of both candidates and compare them. Another aim of the assignment is to identify some changes in their communication between the first and the second round of the elections. In the theoretical part, the basic aspects of political marketing are described, because they are very important for the understanding of the subject. This part of the assignment also focuses on the law aspects of presidential function and the elections. The first round of the elections is also described in this part. The main part of the assignment covers the campaigns of the candidates, motivation of the voters and in the end it summarizes what worked in the campaigns.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPrezidentské volbycs_CZ
dc.subjectvolby na Slovensku 2019cs_CZ
dc.subjectZuzana Čaputovács_CZ
dc.subjectMaroš Šefčovičcs_CZ
dc.subjectpředvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectPresidential electionsen_US
dc.subject2019 elections in Slovakiaen_US
dc.subjectZuzana Čaputováen_US
dc.subjectMaroš Šefčovičen_US
dc.subjectpresidential campaignen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.titleSrovnání kampaní Zuzany Čaputové a Maroše Šefčoviče ve druhém kole slovenských prezidentských voleb v roce 2019cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229353
dc.title.translatedComparison of the campaingns of Zuzana Čaputová and Maroš Šefčovič in the second round of the Slovak presidential election in 2019en_US
dc.contributor.refereeKonrádová, Marcela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se věnuje představení a porovnání kampaní dvou nejúspěšnějších kandidátů v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2019 Zuzany Čaputové a Maroše Šefčoviče. Hlavním cílem práce je popsání obou kampaní z a jejich vzájemné porovnání. Okrajově je cílem také zjistit, jestli v komunikaci kandidátů proběhly mezi prvním a druhým kolem voleb nějaké zásadní změny. V teoretické části bakalářská práce představuje základní aspekty politického marketingu, které jsou důležité pro pochopení celé problematiky. V této části se také zaměřuje na právní problematiku prezidentského systému a předvolebních kampaní na Slovensku. Je zde také stručně představeno první kolo. Hlavní část práce se zaměřuje přímo na kampaně jednotlivých kandidátů, motivaci k volbě voličů a v závěru stručně shrnuje, co v kampaních fungovalo.cs_CZ
uk.abstract.enThe assignment focuses on the campaigns of Zuzana Čaputová and Maroš Šefčovič in the Slovak presidential elections in 2019. The main objective is to describe the campaign of both candidates and compare them. Another aim of the assignment is to identify some changes in their communication between the first and the second round of the elections. In the theoretical part, the basic aspects of political marketing are described, because they are very important for the understanding of the subject. This part of the assignment also focuses on the law aspects of presidential function and the elections. The first round of the elections is also described in this part. The main part of the assignment covers the campaigns of the candidates, motivation of the voters and in the end it summarizes what worked in the campaigns.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV