Zobrazit minimální záznam

Development of speed skills in ice hockey in categorie U11, U13, U15
dc.contributor.advisorJebavý, Radim
dc.creatorArnošt, Daniel
dc.date.accessioned2021-07-08T07:28:46Z
dc.date.available2021-07-08T07:28:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127016
dc.description.abstractNázev: Rozvoj rychlostních schopností v ledním hokeji u kategorie U11, U13, U15 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit, zda je pro rozvoj rychlostních schopností na ledě v ledním hokeji efektivní trénink mimo led, dalším cílem je pomocí experimentu ověřit, zda rozvoj rychlostních schopností má rozdílný dopad na vybrané věkové kategorie podle stejného intervenčního programu. Metody: V této diplomové práci byla použita metoda kvantitativní analýza výsledků. Měřené probíhalo formou motorických testů, které se porovnávaly mezi dvěma výzkumnými soubory. Výsledky: Všechny kategorie byly rozděleny do dvou výzkumných skupin, které absolvovaly šestitýdenní intervenční program trénování na ledě i mimo led nebo pouze na ledě. U testu přímý sprint na 20 m a testu s brzdou došlo k významnému zlepšení více u experimentální skupiny všech kategorií, jež jsme posuzovali dle Cohenova d. V reakčním testu se zlepšila pouze experimentální skupina U15. V posledním agility Illinois testu se zlepšili experimentální skupiny U13 a U15. U ostatních skupin se hráči buď nezlepšili významně nebo se zlepšili obě skupiny stejně. Následné porovnání mezi kategoriemi ukázalo, že mladší kategorie se zlepšují více než starší. Klíčová slova: Lední hokej, rychlostní schopnosti, mládež, trénink mimo ledcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Development of speed skills in ice hockey in categories U11, U13, U15 Objectives: This master thesis is mainly focusing on verify whether the development of speed skills on the ice in ice hockey is effective off-ice training. Another goal of the thesis is to experimentally verify if the development of speed skills has a different impact on selected age groups according to the same intervention program. Methods: In this master thesis was used the method of quantitative analysis of results. The measurement took place in the form of motor tests, which were compared between two research groups. Results: All categories were divided into two research groups, which completed a six-week intervention training program on-ice and off-ice or only on-ice. In the 20 m direct sprint test and test stop and start, there was a significant improvement more in the experimental group of all categories, which we assessed according to Cohen's d. In the reaction test, only the experimental group U15 improved. In the last agility Illinois test, experimental groups U13 and U15 improved. For the other groups, the players either did not improve significantly or both groups improved equally. Subsequent comparisons between categories showed that the younger categories improved more than the older ones. Keywords: Ice...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectLední hokejcs_CZ
dc.subjectrychlostní schopnostics_CZ
dc.subjectmládežcs_CZ
dc.subjecttrénink mimo ledcs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectspeed abilityen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectoff-ice trainingen_US
dc.titleRozvoj rychlostních schopností v ledním hokeji u kategorie U11, U13, U15cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentAtletikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId216410
dc.title.translatedDevelopment of speed skills in ice hockey in categorie U11, U13, U15en_US
dc.contributor.refereeVojta, Zdeněk
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Atletikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Rozvoj rychlostních schopností v ledním hokeji u kategorie U11, U13, U15 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je ověřit, zda je pro rozvoj rychlostních schopností na ledě v ledním hokeji efektivní trénink mimo led, dalším cílem je pomocí experimentu ověřit, zda rozvoj rychlostních schopností má rozdílný dopad na vybrané věkové kategorie podle stejného intervenčního programu. Metody: V této diplomové práci byla použita metoda kvantitativní analýza výsledků. Měřené probíhalo formou motorických testů, které se porovnávaly mezi dvěma výzkumnými soubory. Výsledky: Všechny kategorie byly rozděleny do dvou výzkumných skupin, které absolvovaly šestitýdenní intervenční program trénování na ledě i mimo led nebo pouze na ledě. U testu přímý sprint na 20 m a testu s brzdou došlo k významnému zlepšení více u experimentální skupiny všech kategorií, jež jsme posuzovali dle Cohenova d. V reakčním testu se zlepšila pouze experimentální skupina U15. V posledním agility Illinois testu se zlepšili experimentální skupiny U13 a U15. U ostatních skupin se hráči buď nezlepšili významně nebo se zlepšili obě skupiny stejně. Následné porovnání mezi kategoriemi ukázalo, že mladší kategorie se zlepšují více než starší. Klíčová slova: Lední hokej, rychlostní schopnosti, mládež, trénink mimo ledcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Development of speed skills in ice hockey in categories U11, U13, U15 Objectives: This master thesis is mainly focusing on verify whether the development of speed skills on the ice in ice hockey is effective off-ice training. Another goal of the thesis is to experimentally verify if the development of speed skills has a different impact on selected age groups according to the same intervention program. Methods: In this master thesis was used the method of quantitative analysis of results. The measurement took place in the form of motor tests, which were compared between two research groups. Results: All categories were divided into two research groups, which completed a six-week intervention training program on-ice and off-ice or only on-ice. In the 20 m direct sprint test and test stop and start, there was a significant improvement more in the experimental group of all categories, which we assessed according to Cohen's d. In the reaction test, only the experimental group U15 improved. In the last agility Illinois test, experimental groups U13 and U15 improved. For the other groups, the players either did not improve significantly or both groups improved equally. Subsequent comparisons between categories showed that the younger categories improved more than the older ones. Keywords: Ice...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletikacs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV