Show simple item record

Limited collections designed in collaboration with influencers as a part of fashion retailers marketing strategy
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorKrálová, Kristina
dc.date.accessioned2024-06-16T06:29:32Z
dc.date.available2024-06-16T06:29:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126938
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFashion marketingcs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.subjectco-brandingcs_CZ
dc.subjectlimitované kolekcecs_CZ
dc.subjectmódní řetězeccs_CZ
dc.subjectFashion marketingen_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectco-brandingen_US
dc.subjectlimited collectionsen_US
dc.subjectfashion retaileren_US
dc.titleLimitované kolekce vytvořené ve spolupráci s influencery jako součást marketingové strategie módních řetězcůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId229376
dc.title.translatedLimited collections designed in collaboration with influencers as a part of fashion retailers marketing strategyen_US
dc.contributor.refereeJežková, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonochrana obchodního tajemstvícs
uk.embargo.reasonprotection of trade secreten
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990024490700106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV