Show simple item record

Marketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnava
dc.contributor.advisorMed, Daniel
dc.creatorFančovičová, Kristína
dc.date.accessioned2021-07-07T10:16:19Z
dc.date.available2021-07-07T10:16:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126934
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, sociálních sítí, webových stránek a podobně. Také pozorování a polostrukturované rozhovory s předsedou klubu a s atletickými trenéři. Výsledky: Výsledkem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu AŠK Slávia Trnava a kroky, které by mohly vést k její zlepšení v blízké budoucnosti. Klíčová slova: marketing, atletika, komunikační mix, kvalitativní výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnava Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to evaluate the current state of marketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnava. The partial aim of the thesis is to define, based on interviews and collected information, strengths and weaknesses in the club's marketing communication. Methods: Methods of qualitative nature were used in this bachelor thesis. The methods include the analysis of relevant documents, social media, websites etc. Also observations and semi-structured interviews with the club chairman and athletic coaches. Results: The result of this bachelor thesis is an evaluation of the current marketing communication of the sports club AŠK Slávia Trnava and steps that could lead to its improvement in the near future. Keywords: marketing, athletics, communication mix, qualitative researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectatletikacs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectathleticsen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.titleMarketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnavacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId231976
dc.title.translatedMarketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnavaen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace atletického klubu AŠK Slávia Trnava. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, sociálních sítí, webových stránek a podobně. Také pozorování a polostrukturované rozhovory s předsedou klubu a s atletickými trenéři. Výsledky: Výsledkem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace sportovního klubu AŠK Slávia Trnava a kroky, které by mohly vést k její zlepšení v blízké budoucnosti. Klíčová slova: marketing, atletika, komunikační mix, kvalitativní výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnava Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to evaluate the current state of marketing communication of the athletic club AŠK Slávia Trnava. The partial aim of the thesis is to define, based on interviews and collected information, strengths and weaknesses in the club's marketing communication. Methods: Methods of qualitative nature were used in this bachelor thesis. The methods include the analysis of relevant documents, social media, websites etc. Also observations and semi-structured interviews with the club chairman and athletic coaches. Results: The result of this bachelor thesis is an evaluation of the current marketing communication of the sports club AŠK Slávia Trnava and steps that could lead to its improvement in the near future. Keywords: marketing, athletics, communication mix, qualitative researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV