Zobrazit minimální záznam

Industry representation among the sponsors of Czech professional sport
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorPokorný, Dominik
dc.date.accessioned2021-07-07T10:14:42Z
dc.date.available2021-07-07T10:14:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126926
dc.description.abstractNázev: Zastoupení průmyslových odvětví mezi sponzory českého profesionálního sportu Cíle: Hlavním záměrem bakalářské práce je zmapovat, v jakých průmyslových odvětvích podnikají sponzorské společnosti českého profesionálního sportu. Součástí práce je rovněž vzájemná komparace výsledných statistik veškerých zahrnutých sportů. Metody: Analýza veřejně dostupných virtuálních dat, postupně nasbíraných na oficiálních webových stránkách sportovních subjektů, které byly do práce zahrnuty. Kompletní proces analýzy byl realizován v programu Microsoft Excel, kde byly rovněž sestrojeny a adekvátním způsobem uspořádány výsledné statistiky. Výsledky: Prostřednictvím analýzy virtuálních dat byly zhotoveny statistiky, které společně představují zastoupení definovaných průmyslových odvětví v českém profesionálním sportu. Výsledná data jsou podrobně rozdělena dle jednotlivých sportů a stanovených typů sponzoringu, čímž je umožněna libovolná vzájemná komparace mezi těmito kategoriemi. Práce také obsahuje souhrnné statistiky sjednocující všechny zahrnuté sportovní subjekty. Zveřejněné výsledky mohou posloužit jako podklad pro tvorbu reportů a odborných publikací zabývajících se sportovním sponzoringem nebo pro realizaci dalších, podrobnějších, výzkumů podobného charakteru. Klíčová slova: sponzoring, průmyslová...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Industry representation among the sponsors of Czech professional sport Objectives: The main purpose of the bachelor thesis is to chart the industries in which sponsors of Czech professional sport operate. Part of the thesis is also a mutual comparison of the resulting statistics of all included sports. Methods: Analysis of publicly available virtual data, gradually collected on the official websites of sports subjects that were included in the thesis. The complete analysis process was implemented in Microsoft Excel, where the resulting statistics were also constructed and adequately organized. Results: Through the analysis of virtual data, statistics were produced, which together present the representation of established industries in Czech professional sport. The resulting data are divided in detail according to individual sports and specified types of sponsorship, which allows any mutual comparison between these categories. The work also contains summary statistics uniting all included sports subjects. The published results can be used as a basis for the creation of reports and professional publications dealing with sports sponsorship or for the implementation of other, more detailed, research of a similar nature. Keywords: sponsorship, industries, advertisement, sport advertisement,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectprůmyslová odvětvícs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectsportovní reklamacs_CZ
dc.subjectčetnost výskytucs_CZ
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectindustriesen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectsport advertisementen_US
dc.subjectfrequency of appearanceen_US
dc.titleZastoupení průmyslových odvětví mezi sponzory českého profesionálního sportucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId224005
dc.title.translatedIndustry representation among the sponsors of Czech professional sporten_US
dc.contributor.refereeČáslavová, Eva
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Zastoupení průmyslových odvětví mezi sponzory českého profesionálního sportu Cíle: Hlavním záměrem bakalářské práce je zmapovat, v jakých průmyslových odvětvích podnikají sponzorské společnosti českého profesionálního sportu. Součástí práce je rovněž vzájemná komparace výsledných statistik veškerých zahrnutých sportů. Metody: Analýza veřejně dostupných virtuálních dat, postupně nasbíraných na oficiálních webových stránkách sportovních subjektů, které byly do práce zahrnuty. Kompletní proces analýzy byl realizován v programu Microsoft Excel, kde byly rovněž sestrojeny a adekvátním způsobem uspořádány výsledné statistiky. Výsledky: Prostřednictvím analýzy virtuálních dat byly zhotoveny statistiky, které společně představují zastoupení definovaných průmyslových odvětví v českém profesionálním sportu. Výsledná data jsou podrobně rozdělena dle jednotlivých sportů a stanovených typů sponzoringu, čímž je umožněna libovolná vzájemná komparace mezi těmito kategoriemi. Práce také obsahuje souhrnné statistiky sjednocující všechny zahrnuté sportovní subjekty. Zveřejněné výsledky mohou posloužit jako podklad pro tvorbu reportů a odborných publikací zabývajících se sportovním sponzoringem nebo pro realizaci dalších, podrobnějších, výzkumů podobného charakteru. Klíčová slova: sponzoring, průmyslová...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Industry representation among the sponsors of Czech professional sport Objectives: The main purpose of the bachelor thesis is to chart the industries in which sponsors of Czech professional sport operate. Part of the thesis is also a mutual comparison of the resulting statistics of all included sports. Methods: Analysis of publicly available virtual data, gradually collected on the official websites of sports subjects that were included in the thesis. The complete analysis process was implemented in Microsoft Excel, where the resulting statistics were also constructed and adequately organized. Results: Through the analysis of virtual data, statistics were produced, which together present the representation of established industries in Czech professional sport. The resulting data are divided in detail according to individual sports and specified types of sponsorship, which allows any mutual comparison between these categories. The work also contains summary statistics uniting all included sports subjects. The published results can be used as a basis for the creation of reports and professional publications dealing with sports sponsorship or for the implementation of other, more detailed, research of a similar nature. Keywords: sponsorship, industries, advertisement, sport advertisement,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV