Zobrazit minimální záznam

Influence of the project of the educational lesson Applied physical activities on the attitudes of high school students
dc.contributor.advisorPavlová, Ilona
dc.creatorHrivňáková, Sára
dc.date.accessioned2021-07-05T10:14:00Z
dc.date.available2021-07-05T10:14:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126725
dc.description.abstractNázev: Vliv projektu edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit na po toje tudent t ední koly Cíle: Cílem mé bakalá ké práce bylo zji tění po toj tudent t etího ročníku na pedagogickém lyceu, tedy potenciálních budoucích pedagog , k o obám těle ným po tižením, a po un jejich názoru po ab olvování online intervence. Metody: Ob ervační tudie zamě ená na porovnávání po toj tudent k žákovi těle ným po tižením p ed a po intervenci. Pro pot eby výzkumného et ení byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda. Jednalo e o program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit po dobu 2 vyučovacích hodin o délce 45 minut. Vzhledem k pandemické ituaci byla nejvhodněj í forma online dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t. Pro výzkum bylo zvoleno 28 tudent pedagogického lycea Futurum, kte í pod toupili online program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit. Výsledky: Z vý ledk dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t e nám potvrdil p edpoklad pozitivní změny p í tupu intaktních tudent k žákovi těle ným po tižením. Největ í kladné změny po toje tudent j me docílili v obla ti znalo ti pohybových aktivit a paralympij kých port . Závěr: Výzkum poukázal na my luplno t intervence edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit v rámci ociálně právní o věty i jako pro t edku podpory...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Influence of the educational project of Applied physical activities on the attitudes of high school students Objectives: The aim of my bachelor's thesis was to find out the attitudes of the third year students, potential future teachers, at the pedagogical high school, to people with physical disabilities, and to shift their views after completing the online intervention. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Methods: An observational study aimed at comparing the attitudes of intact students towards a pupil with a physical disability before and after the intervention. A quantitative research methodology was chosen for the needs of the research survey. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Due to the pandemic situation online form of self- designed questionnaire and Adjective Checklist. 28 students of the Futurum pedagogical lyceum were selected for the research, who underwent an online program of an educational lesson of applied Physical Activities. Results: From the results of the self-designed questionnaires and the Adjective Checklist, the assumption of a positive change in the approach of intact students to a pupil with a physical disability was confirmed....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectAPAcs_CZ
dc.subjecttělesné postiženícs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectpostojecs_CZ
dc.subjectAPAen_US
dc.subjectphysical disabilityen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.titleVliv projektu edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit na postoje studentů střední školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-14
dc.description.departmentZdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId225843
dc.title.translatedInfluence of the project of the educational lesson Applied physical activities on the attitudes of high school studentsen_US
dc.contributor.refereeStrnad, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineApplied Physical Education and Sport for Persons with Special Needsen_US
thesis.degree.disciplineAplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebamics_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csAplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebamics_CZ
uk.degree-discipline.enApplied Physical Education and Sport for Persons with Special Needsen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Vliv projektu edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit na po toje tudent t ední koly Cíle: Cílem mé bakalá ké práce bylo zji tění po toj tudent t etího ročníku na pedagogickém lyceu, tedy potenciálních budoucích pedagog , k o obám těle ným po tižením, a po un jejich názoru po ab olvování online intervence. Metody: Ob ervační tudie zamě ená na porovnávání po toj tudent k žákovi těle ným po tižením p ed a po intervenci. Pro pot eby výzkumného et ení byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda. Jednalo e o program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit po dobu 2 vyučovacích hodin o délce 45 minut. Vzhledem k pandemické ituaci byla nejvhodněj í forma online dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t. Pro výzkum bylo zvoleno 28 tudent pedagogického lycea Futurum, kte í pod toupili online program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit. Výsledky: Z vý ledk dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t e nám potvrdil p edpoklad pozitivní změny p í tupu intaktních tudent k žákovi těle ným po tižením. Největ í kladné změny po toje tudent j me docílili v obla ti znalo ti pohybových aktivit a paralympij kých port . Závěr: Výzkum poukázal na my luplno t intervence edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit v rámci ociálně právní o věty i jako pro t edku podpory...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Influence of the educational project of Applied physical activities on the attitudes of high school students Objectives: The aim of my bachelor's thesis was to find out the attitudes of the third year students, potential future teachers, at the pedagogical high school, to people with physical disabilities, and to shift their views after completing the online intervention. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Methods: An observational study aimed at comparing the attitudes of intact students towards a pupil with a physical disability before and after the intervention. A quantitative research methodology was chosen for the needs of the research survey. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Due to the pandemic situation online form of self- designed questionnaire and Adjective Checklist. 28 students of the Futurum pedagogical lyceum were selected for the research, who underwent an online program of an educational lesson of applied Physical Activities. Results: From the results of the self-designed questionnaires and the Adjective Checklist, the assumption of a positive change in the approach of intact students to a pupil with a physical disability was confirmed....en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantPůlpán, David
dc.contributor.consultantVařeková, Jitka
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV