Show simple item record

Motivation of beggining teachers in primary schools
dc.contributor.advisorŠafránková, Jana Marie
dc.creatorKalábová, Lucie
dc.date.accessioned2021-06-18T09:38:53Z
dc.date.available2021-06-18T09:38:53Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125982
dc.description.abstractKalábová Lucie Abstrakt v českém jazyce Téma práce v ČJ: Motivace začínajících učitelů na základních školách Klíčová slova v ČJ: personální management, motivace, profese učitele, začínající učitel, motivace k profesi Abstrakt (ČJ): Tato bakalářská práce je zaměřená na motivační faktory k profesi učitele na základní škole. Cílem práce je analýza názorů vybraných začínajících učitelů na profesi učitele a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Problematika je zaměřena na zjištění názoru o motivaci studentu a absolventu pedagogické fakulty k pedagogickému vzdělání a výuce na základních školách. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi studenty na pedagogických fakultách a rozhovoru s novými mladými učiteli na základních školách, zaměřených především na jejich motivaci a rozhodování pro vysokoškolské vzdělání zaměřené na pedagogiku a profesi učitele na základní škole. Cíl práce: Cílem práce je analýza názorů začínajících učitelů na profesi učitele základní školy a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Metody výzkumu: Dotazníkové šetření a rozhovory a jejich následná analýzacs_CZ
dc.description.abstractLucie Kalábová Téma práce v AJ: Motivation of beggining teachers in primary schools Klíčová slova v AJ: personal management, motivation, profession of teacher, beggining teacher, motivation to the profession Abstract (AJ): This bachelor thesis is focused on the field of motivational factors and the profession of a primary school teacher. Focus on the analysis of beginning teachers about the teaching profession and the motivation for this profession and suggestions for possible changes. The issue is focused on finding out opinions about the motivation of students and graduates of the Faculty of Education for pedagogical education and teaching in primary schools. The practical part is based on a questionnaire survey among students on the Faculty of Education and interview with new young teachers in primary schools, focused primarily on their motivation and decision-making for higher education focused on pedagogy and the profession of primary school teacheren_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpersonální managementcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectprofese učitelecs_CZ
dc.subjectzačínající učitelcs_CZ
dc.subjectmotivace k profesics_CZ
dc.subjectpersonal managementen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectprofession of teacheren_US
dc.subjectbeggining teacheren_US
dc.subjectmotivation to the professionen_US
dc.titleMotivace začínajících učitelů na základních školáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-18
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId235392
dc.title.translatedMotivation of beggining teachers in primary schoolsen_US
dc.contributor.refereeHubert, Vlastimil
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csKalábová Lucie Abstrakt v českém jazyce Téma práce v ČJ: Motivace začínajících učitelů na základních školách Klíčová slova v ČJ: personální management, motivace, profese učitele, začínající učitel, motivace k profesi Abstrakt (ČJ): Tato bakalářská práce je zaměřená na motivační faktory k profesi učitele na základní škole. Cílem práce je analýza názorů vybraných začínajících učitelů na profesi učitele a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Problematika je zaměřena na zjištění názoru o motivaci studentu a absolventu pedagogické fakulty k pedagogickému vzdělání a výuce na základních školách. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi studenty na pedagogických fakultách a rozhovoru s novými mladými učiteli na základních školách, zaměřených především na jejich motivaci a rozhodování pro vysokoškolské vzdělání zaměřené na pedagogiku a profesi učitele na základní škole. Cíl práce: Cílem práce je analýza názorů začínajících učitelů na profesi učitele základní školy a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Metody výzkumu: Dotazníkové šetření a rozhovory a jejich následná analýzacs_CZ
uk.abstract.enLucie Kalábová Téma práce v AJ: Motivation of beggining teachers in primary schools Klíčová slova v AJ: personal management, motivation, profession of teacher, beggining teacher, motivation to the profession Abstract (AJ): This bachelor thesis is focused on the field of motivational factors and the profession of a primary school teacher. Focus on the analysis of beginning teachers about the teaching profession and the motivation for this profession and suggestions for possible changes. The issue is focused on finding out opinions about the motivation of students and graduates of the Faculty of Education for pedagogical education and teaching in primary schools. The practical part is based on a questionnaire survey among students on the Faculty of Education and interview with new young teachers in primary schools, focused primarily on their motivation and decision-making for higher education focused on pedagogy and the profession of primary school teacheren_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV