Show simple item record

"The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing
dc.contributor.advisorGnad, Tomáš
dc.creatorHájková, Gabriela
dc.date.accessioned2017-04-06T09:06:24Z
dc.date.available2017-04-06T09:06:24Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12576
dc.description.abstractNázev práce: "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing Cíle práce: Vytvořit model výuky lyžování dětí mladšího školního věku, který respektuje "klasické" metodické řady, snaží se však do výuky v co největší míře zařadit hravé, prožitkové a alternativní aktivity. To create a model of education concerning skiing for pre-schoo/ children, which respects the "c/assic" methodic series , however, it tries to inc/ude in education playful, experienced and alternativa activites, in the highest degree. Metoda: Metodologická studie. Tyto studie zkoumají nové přístupy (metody) a jejich potenciální přednosti proti současným přístupům (metodám). Obsah studie může tvořit měření, pozorování, organizování, zobrazování a komunikaci. takové studie často využívají vývojové nebo evaluační procedury. Methodological study. These studies examine new methods and their potential precedence overpresent methods. The content ofstudy can consist of measurement, observation, organization, imagery and communication. These studies often use evolutionary procedures or evaluation. Výsledky: Vytvoření a realizace modelu výuky, který by měl být co nejčastěji využíván učiteli a instruktory lyžování, zabývajícími se výukou lyžování dětí....cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.title"Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-26
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId36295
dc.title.translated"The school by playing" in pre-school children's education concerning skiingen_US
dc.contributor.refereeMatošková, Petra
dc.identifier.aleph000939549
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing Cíle práce: Vytvořit model výuky lyžování dětí mladšího školního věku, který respektuje "klasické" metodické řady, snaží se však do výuky v co největší míře zařadit hravé, prožitkové a alternativní aktivity. To create a model of education concerning skiing for pre-schoo/ children, which respects the "c/assic" methodic series , however, it tries to inc/ude in education playful, experienced and alternativa activites, in the highest degree. Metoda: Metodologická studie. Tyto studie zkoumají nové přístupy (metody) a jejich potenciální přednosti proti současným přístupům (metodám). Obsah studie může tvořit měření, pozorování, organizování, zobrazování a komunikaci. takové studie často využívají vývojové nebo evaluační procedury. Methodological study. These studies examine new methods and their potential precedence overpresent methods. The content ofstudy can consist of measurement, observation, organization, imagery and communication. These studies often use evolutionary procedures or evaluation. Výsledky: Vytvoření a realizace modelu výuky, který by měl být co nejčastěji využíván učiteli a instruktory lyžování, zabývajícími se výukou lyžování dětí....cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV