Zobrazit minimální záznam

Learning objects for interactive systems at high school
dc.contributor.advisorLapeš, Jakub
dc.creatorSchoř, Vlastimil
dc.date.accessioned2021-06-14T09:57:17Z
dc.date.available2021-06-14T09:57:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125636
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou popsány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány jak možnosti interaktivních tabulí a displejů nebo interaktivních projektorů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky jako např. 3D skenery HP Sprout Pro. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of using interactive technologies in the high school environment. The thesis discusses both didactic and technical topics and describes current trends and technological possibilities. The differences of several types of interactive technologies used in different types of schools are also described here. The work depicts the possibilities of obtaining educational materials for teaching professional subjects and foreign languages, as well as the creation of teaching materials. It describes the possibilities of interactive whiteboards and displays or interactive projectors, as well as other technologies enabling an interactive way of teaching, such as HP Sprout Pro 3D scanners. The thesis evaluates practical teaching experiences and represents the use of these technologies by teachers based on information obtained through online questionnaire from several schools of various types. In the final part of the thesis are summarized knowledge and experiences gained from implementation of teaching materials for interactive methods used in teaching.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectinteraktivní technologiecs_CZ
dc.subjectinteraktivní tabule (IWB)cs_CZ
dc.subjectinteraktivní projektorcs_CZ
dc.subjectinteraktivní displejcs_CZ
dc.subject3D skener HP Sprout Procs_CZ
dc.subjectdigitální výukové materiálycs_CZ
dc.subjectSmart Notebookcs_CZ
dc.subjectwebová aplikacecs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectinteractive technologyen_US
dc.subjectinteractive whiteboard (IWB)en_US
dc.subjectinteractive projectoren_US
dc.subjectinteractive displayen_US
dc.subject3D scanner HP Sprout Proen_US
dc.subjectdigital teaching materialsen_US
dc.subjectSmart Notebooken_US
dc.subjectweb applicationen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.titleAplikace výukových objektů pro interaktivní technologie na SŠcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-24
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId212959
dc.title.translatedLearning objects for interactive systems at high schoolen_US
dc.contributor.refereeVaňková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou popsány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány jak možnosti interaktivních tabulí a displejů nebo interaktivních projektorů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky jako např. 3D skenery HP Sprout Pro. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the issue of using interactive technologies in the high school environment. The thesis discusses both didactic and technical topics and describes current trends and technological possibilities. The differences of several types of interactive technologies used in different types of schools are also described here. The work depicts the possibilities of obtaining educational materials for teaching professional subjects and foreign languages, as well as the creation of teaching materials. It describes the possibilities of interactive whiteboards and displays or interactive projectors, as well as other technologies enabling an interactive way of teaching, such as HP Sprout Pro 3D scanners. The thesis evaluates practical teaching experiences and represents the use of these technologies by teachers based on information obtained through online questionnaire from several schools of various types. In the final part of the thesis are summarized knowledge and experiences gained from implementation of teaching materials for interactive methods used in teaching.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV