Show simple item record

Language teaching on French Institute of Prague
Výuka jazyka na Francouzském institutu v Praze
dc.contributor.advisorKlinka, Tomáš
dc.creatorMaršálová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-06-10T10:00:56Z
dc.date.available2021-06-10T10:00:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125580
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analytický popis výuky francouzského jazyka na Francouzském institutu v Praze. Nejprve se zabývá vývojem, fungováním a organizací Francouzského Institutu v Praze a jeho ovlivněním významnými historickými událostmi 20. století. Dále podrobně popisuje jednotlivé kurzy francouzského jazyka, které jsou v současnosti na Francouzském institutu v Praze vyučovány a jejich vývoj. Další část se věnuje zaškolování a výuce učitelů francouzského jazyka, a zároveň v této souvislosti odkazuje na užitečné zdroje pedagogických materiálů. Významnou částí této práce je popis způsobů a metodiky výuky na Francouzském institutu v Praze, představení role učitele a také průběh vyučovacích hodin. V této souvislosti je věnována pozornost také požadavkům a nárokům Francouzského institutu v Praze na jeho lektory a problematice začleňování nových členů do kolektivu lektorů Francouzského institutu. V neposlední řadě práce předkládá přehled certifikátů vydávaných Francouzským institutem. KLÍČOVÁ SLOVA Francouzský institut v Praze, výuka francouzštiny, kurzy, metodika, francouzský jazyk, historický vývoj, role učitele, lektor, IFP, certifikátycs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis aims at analytical description of French language education at the French Institute in Prague. Firstly, it describes development, function and organisation of the French Institute in Prague and its affection by important historical events during 20th century. Furthermore, the thesis thoroughly describes several French language courses, which are currently being taught at the French Institute in Prague and their development. Next part focuses on training and education of French teachers and simultaneously refers to useful pedagogical materials. Important part of this thesis is a description of educational methods at the French Institute in Prague, introduction of teacher's role and lecture's flow. In this context, an interest is given to demands of the French Institute in Prague on their lecturers and integration issue of new members to the lecturer's group at the French Institute. Lastly, the thesis covers a summary of language certificates issued by the French Institute. KEYWORDS French Institute of Prague, french education, courses, methodology, french language, historical development, teacher's role, lecturer, IFP, certificationsen_US
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectFrancouzský institut v Prazecs_CZ
dc.subjectvýuka francouzštinycs_CZ
dc.subjectkurzycs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.subjectfrancouzský jazykcs_CZ
dc.subjecthistorický vývojcs_CZ
dc.subjectrole učitelecs_CZ
dc.subjectlektorcs_CZ
dc.subjectIFPcs_CZ
dc.subjectcertifikátycs_CZ
dc.subjectFrench Institute of Pragueen_US
dc.subjectfrench educationen_US
dc.subjectcoursesen_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectfrench languageen_US
dc.subjecthistorical developmenten_US
dc.subjectteacher's roleen_US
dc.subjectlectureren_US
dc.subjectIFPen_US
dc.subjectcertificationsen_US
dc.titleEnseignement de langue à l'Institut français de Praguefr_FR
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-20
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId226185
dc.title.translatedLanguage teaching on French Institute of Pragueen_US
dc.title.translatedVýuka jazyka na Francouzském institutu v Prazecs_CZ
dc.contributor.refereeBiegel, Madeleine
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineFrench Language oriented at education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enFrench Language oriented at education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na analytický popis výuky francouzského jazyka na Francouzském institutu v Praze. Nejprve se zabývá vývojem, fungováním a organizací Francouzského Institutu v Praze a jeho ovlivněním významnými historickými událostmi 20. století. Dále podrobně popisuje jednotlivé kurzy francouzského jazyka, které jsou v současnosti na Francouzském institutu v Praze vyučovány a jejich vývoj. Další část se věnuje zaškolování a výuce učitelů francouzského jazyka, a zároveň v této souvislosti odkazuje na užitečné zdroje pedagogických materiálů. Významnou částí této práce je popis způsobů a metodiky výuky na Francouzském institutu v Praze, představení role učitele a také průběh vyučovacích hodin. V této souvislosti je věnována pozornost také požadavkům a nárokům Francouzského institutu v Praze na jeho lektory a problematice začleňování nových členů do kolektivu lektorů Francouzského institutu. V neposlední řadě práce předkládá přehled certifikátů vydávaných Francouzským institutem. KLÍČOVÁ SLOVA Francouzský institut v Praze, výuka francouzštiny, kurzy, metodika, francouzský jazyk, historický vývoj, role učitele, lektor, IFP, certifikátycs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis aims at analytical description of French language education at the French Institute in Prague. Firstly, it describes development, function and organisation of the French Institute in Prague and its affection by important historical events during 20th century. Furthermore, the thesis thoroughly describes several French language courses, which are currently being taught at the French Institute in Prague and their development. Next part focuses on training and education of French teachers and simultaneously refers to useful pedagogical materials. Important part of this thesis is a description of educational methods at the French Institute in Prague, introduction of teacher's role and lecture's flow. In this context, an interest is given to demands of the French Institute in Prague on their lecturers and integration issue of new members to the lecturer's group at the French Institute. Lastly, the thesis covers a summary of language certificates issued by the French Institute. KEYWORDS French Institute of Prague, french education, courses, methodology, french language, historical development, teacher's role, lecturer, IFP, certificationsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV